Punct Advertising a dezvoltat, pentru a doua oara consecutiv, campania de comunicare pentru Salonul International de Automobile Bucuresti. Editia din acest an are loc in perioada 7-16 octombrie la Romaero Baneasa, iar proiectul a fost castigat in urma unui pitch organizat de catre AMC Apia Expo in luna martie a acestui an.
"Simfonia masinilor", conceptul spotului si al campaniei SIAB 2005 isi are radacinile intr-o constatare destul de neobisnuita: oamenii nu se duc la saloanele de automobile ca sa vada masinile. Masinile, si prin asta intelegem imaginile sau informatiile generale despre un anume automobil, sunt cunoscute destul de bine cu ceva timp inainte de aparitia acestora intr-un salon auto. Oamenii se duc la salon pentru a simti masina. Un salon auto este mult mai mult decat privitul de la 3 metri al unei masini pe care s-ar putea s-o fi vazut si inainte. La un salon auto iti face placere sa urci intr-un automobil, sa-i vezi detaliile, sa-l auzi. Sunt micile detalii si zgomote pe care o emisiune TV sau o revista despre automobile, de exemplu, nu le poate reda cu adevarat. Spotul TV suprinde aceste detalii si, mai mult, se concentreaza asupra lor, construind un mic concert pe care-l propune potentialilor vizitatori. Toate culmineaza cu o imagine de ansamblu si conduc catre un final care in alte cazuri ar putea parea teribilist, dar este bazat
pe realitatea constatata cu ocazia precedentului salon - si slujeste in a plasa foarte bine evenimentul in constinta spectatorului : "In octombrie toata lumea e la SIAB."