La ADfel, BCR te provoaca la o discutie inteligenta pret de 3 etaje

Ati observat si voi, sunt sigura, ca in lift toata lumea se uita in tavan sau in podea sau in orice alt punct fix, numai sa nu intalneasca privirile necunoscutilor. Bineinteles ca daca liftul are oglinda, e mult mult mai usor: te faci ca te aranjezi putin si gata, ai si ajuns la destinatie.

Pentru ca stie ca e putin inconfortabil sa fii nevoit sa stai intr-un spatiu strans cu niste necunoscuti, BCR s-a gandit sa faca din calatoria cu liftul o experienta mai placuta. A dus o noua liftiera La Motoare. E o liftiera intelectuala, draguta fizic, dar si foarte amabila. Face conversatie intr-un mod politicos si nici nu simti cand a trecut timpul pana la etajul al treilea.


 


A primit mostenire de la Tanti Lili goblenul, dar si-a adus si o carte in caz ca se plictiseste. V-am zis eu ca este o intelectuala.

BCR vrea sa arate o data in plus ca ii pasa de ce simti tu, consumatorul si ca incearca sa te faca sa fii mai relaxat, pentru ca, daca faci banking cu cine trebuie, nu ai motive de stres. Asa ca, stresul cotidian e redus si el, pas cu pas, de interventia BCR.


 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related