Faceti cunostinta cu Dinu, barman, ex-hairstylist

Doamnelor si domnilor, sa vi-l prezint pe Dinu, ex-hairstylist. E foarte bucuros ca se organizeaza ADfel La Motoare, pentru ca in felul asta mai castiga si el un ban. Pana acum era bine, isi facea meseria cu pasiune, ieseau o minune de coafuri din mainile lui. Dar vremurile s-au schimbat, de cand produsele profesionale de ingrijire a parului nu mai sunt rezervate doar profesionistilor. Acum, produsele Syoss sunt la indemana oricui, putand fi cumparate din supermarket.

 

Asadar, bucurie mare in randul consumatorilor. Nu acelasi lucru putem spune despre Dinu si despre hairstylisti in general, care au ramas cam fara paine, cum s-ar zice. S-a terminat cu cozile la coafor, s-a terminat cu laudele de la clientele surprinse de cat de bine le sta parul. Acum, de cand secretul ingrijirii profesionale a parului se vinde in supermarketuri, stylistilor nu le ramane altceva decat sa isi faca o reconversie profesionala.

 

Asta s-a intamplat cu Dinu, unul dintre chelnerii de La Motoare care poarta tricouri pe care scrie: “Noroc cu ADfel, ca au nevoie de mai multi barmani. (Dinu, ex-hairstylist)”. Trebuie sa recunostem ca e grea viata pentru hairstylisti, si mai ales cand pasiunea pentru meseria lor ii mai bantuie din cand in cand, chiar daca sunt barmani acum. Asa se explica de ce, Dinu a luat foarcele si pieptenul si a inceput sa roage oamenii prin terasa sa-i lase sa-l aranjeze. De dor.

Ideea ii apartine agentiei Graffiti BBDO.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related