Filosofia brandului Philips, “sense and simplicity”, prinde viata La Motoare saptamana aceasta, in cadrul ADfel.
Dupa ce a transformat terasa intr-un adevarat showroom al televizoarelor Philips, pentru ca fiecare sa-si aleaga masa in functie de modelul de LCD preferat, Philips a distrat audienta cu un ADfel de Karaoke. Aseara, tot datorita Philips, clientii terasei n-au mai fost nevoiti sa stea la coada, la bar, pentru ca au putut comanda prin SMS, de la masa, tot ce au dorit de la bar. Comenzile prin SMS vor fi posibile si diseara, iar de vineri pana duminica, Philips va infiinta in terasa Institutul de relaxare. In cadrul lui, sambata de la 18:00 va avea loc un atelier de pictura neconventionala pentru fete.
Duminica, 1 august, participantii se vor putea bucura de experienta oferita de singurul televizor cu format cinematografic: Philips Cinema 21:9, iar apoi vor putea participa la un concurs prin SMS pentru cinefili.
“Incercam sa ne apropiem si altfel de consumator, sa il punem fata in fata cu brandul si cu produsele noastre, pentru a le intelege cu adevarat. Publicitatea este un domeniu care promite, ea trebuie sa atraga atentia si credem ca metodele neconventionale au un impact din ce in ce mai mare asupra consumatorilor, care tind sa treaca usor peste mesajele din mediile traditionale. Beneficiile promise de produsele Philips nu sunt simple artificii de marketing, sunt reale si astfel consumatorul poate interactiona direct cu ele.”, a declarat Oana Tanasescu, Corporate Communications Manager & Customer Marketing Manager Philips DAP.
Informatii cu privire la ADfel si la ce anume se va intampla in cadrul editiei din acest an vor fi disponibile pe site-ul evenimentului, www.ADfel.ro, pe pagina de Facebook (facebook.com/ADfel) si in contul de Twitter (twitter.com/ADfel).