In saptamana ADfel – singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania – BCR ii rasfata pe consumatori si ii scuteste de statul la coada de la bar cand vor sa comande ceva. Astfel, in terasa a fost delimitata Zona BCR: 6 mese la care servesc doua chelnerite, lucru neobisnuit pentru “La Motoare”.
BCR isi propune sa arate in acest mod neconventional ca pune pe primul plan nevoile consumatorilor. Mesajul BCR a fost foarte bine primit de cei prezenti in terasa, care au profitat din plin de amabilitatea cheleneritelor. Pentru ca n-a mai fost nevoie sa astepte minute in sir la bar, oamenii au fost mai relaxati si au inchegat chiar scurte conversatii cu domnisoarele care ii serveau.
Pe langa Zona BCR, pe perioada ADfel, se mai gasesc in terasa si hamacele BCR, un loc de relaxare dupa o zi de munca. Si toate astea pentru ca BCR vrea sa le aminteasca vizitatorilor cat de mult conteaza sa lucrezi cu cineva caruia ii pasa de nevoile tale.