Coca-Cola zero face imposibilul sa devina posibil la ADfel

Coca-Cola zero revine in perioada 26 iulie - 1 august 2010 pe terasa La Motoare, in cadrul celei de-a cincea editii ADfel. Pentru cel de-al treilea an consecutiv, Coca-Cola zero sustine Atelierele ADfel, un program special de training si coaching dedicat tinerilor care isi doresc sa lucreze in publicitate.

In anii anteriori publicul prezent la eveniment a putut interactiona cu o serie de executii Coca-Cola zero, cum ar fi: bataia cu perne, locurile rezervate din parcare sau tricourile cu loc special pentru ca fetele sa-si treaca numarul de telefon.

Coca-Cola zero se promoveaza neconventional si anul acesta la ADfel si face ca imposibilul sa devina posibil. Dupa ce luni a dus acasa cu limuzina mai multe grupuri de norocosi, Coca-Cola zero va proiecta marti, 27 iulie, un show de ilustratii de benzi desenate.

Sonia Micu (Brand Manager, Coca-Cola Light si Coca-Cola zero pentru Romania si Moldova) a declarat: "De ce sa sprijine Coca-Cola zero o initiativa precum Atelierele ADfel? Pentru noi e evident! Competitia ofera o sansa unor tineri care in viitor vor crea campanii pentru branduri ca acesta. E firesc sa ne dorim sa oferim o sansa celor mai talentati pentru ca e posibil ca brandurile noastre sa ajunga pe mana lor in viitor. De ce tocmai ADfel? Coca-Cola zero vorbeste despre explorarea modalitatilor neconventionale de a realiza 'imposibilul', iar ADfel celebreaza timp de cateva zile pe an neconventionalul."

Informatii cu privire la ADfel si la ce anume se va intampla in cadrul editiei din acest an vor fi disponibile pe site-ul evenimentului, www.ADfel.ro, pe pagina de Facebook (facebook.com/ADfel) si in contul de Twitter (twitter.com/ADfel).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related