Programul "Suporter in fiecare dimineata!", implementat de Ogilvy&Mather si MindShare pentru Gillette Romania, obtine premiul pentru inovatie in comunicare in cadrul concursului "Open your mind". Competitia, conceputa de compania Gillette pentru a incuraja inovatia agentiilor de media si de creatie partenere din regiunea EMEA (Europa/Orientul Mijlociu/Africa), a inscris la aceasta editie cele mai originale 30 de campanii realizate pentru Gillette in 2004.
"Acest premiu reprezinta un succes important pentru echipele Ogilvy si MindShare, declara Oana Petroff, managing director MindShare. "Suporter in fiecare dimineata!" este un proiect pentru care am lucrat cu totii cu mult entuziasm si ne bucuram ca acest lucru se vede. Am reusit sa implementam un program care se remarca prin originalitate, un program care face diferenta pe o piata de media foarte aglomerata cum este cea din Romania."
Destinata promovarii produsului Gillette Blue II, campania "Suporter in fiecare dimineata!" a raspuns unei probleme profunde si relevante in randul publicului masculin: Romania are nevoie de o echipa nationala de fotbal valoroasa, o noua "generatie de aur".