Suplimentul ADfel 2010: invitatia de 32 de pagini la singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania

Echipa editoriala IQads a realizat pentru al patrulea an Suplimentul ADfel, un mic aperitiv care sa le deschida pofta pentru publicitatea neconventionala tinerilor care apreciaza incercarile de a intrerupe banalul cotidian si de a crea clipe memorabile.

Distribuit in 50.000 de exemplare impreuna cu 24-FUN, Suplimentul ADfel incearca sa atraga privirile trecatorilor printr-o coperta care parodiaza prima pagina a tabloidelor, care contine intotdeauna poze sexy si titluri bombastice. “Reclame fara perdea”, “Descopera dimensiunile extazului 3D”, “Preludii la cinema” sunt cateva dintre titlurile care insotesc siluetele seducatoare de pe coperta. Suplimentul incearca astfel sa fie un manifest impotriva cliseelor inca de la prima pagina.

In interior, se gasesc campanii neconventionale premiate la festivaluri din afara, grupate in functie de locul in care s-au intamplat: in avion, la cinema, in statia de autobuz, sub forma de proiectii pe cladiri sau in print. Alte articole contin campanii neconventionale pentru filme 3D sau pentru masini.

Cele 2 pagini dedicate publicitarilor in fiecare numar contin anul acesta idei neconventionale care sa includa semaforul. Au raspuns: Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis), Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson), Vlad Lazar (Copywriter, Headvertising), Dan Sendroiu (Graffiti BBDO), Mihai Ene (Creative | Co-founder, The Secret Service) si Alina Tudose (Managing Director, Cohn&Jansen).

Puteti citi Suplimentul ADfel aici:

sau La Motoare. Incepe ADfel. Editia a V-a, 26 iulie – 1 august.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related