Incepe demolarea!

Ati vazut cu siguranta cum diversele Primarii ale urbei incearca sa dea o fata noua blocurilor bucurestene. Polistiren mult pentru izolatie, apoi o mana de lavabila si in scurt timp, blocurile ajung sa arate ca niste portocale gigant aruncate ici, colo prin peisajul gri al orasului. Ce nu am vazut inca e o demolare de bloc. Nu am vazut cum bila aia imensa ii sparge peretii si il reduce la un morman de moloz.

Merci, Carrefour! Acum avem ocazia sa ne imaginam cum blocurile vor fi demolate, datorita campaniei aniversare Carrefour, care, pe langa outdoor clasic si tv, comunica demolarea preturilor si neconventional, cocotand pe blocuri bile mari de polistiren (cred) care par sa sparga codurile de bare plasate acolo.

Carrefour sarbatoreste 9 ani de existenta pe piata romaneasca si revine cu promisiunea preturilor mici sub sloganul “De 9 ani demolam preturile pentru tine”. Si cum ar putea cineva sa sugereze o demolare mai bine decat sa “sparga” mesh-urile de pe blocuri?!

Foto: www.bucurestiivechisinoi.ro

Inspirat? Destul de mult, mai ales daca tinem cont de situatia actuala, cand “preturile mici” fac minuni. Exagerat? Deloc, s-au vazut alte executii si mai grave. Campania are si outdoor, si spot tv, pe aceeasi idee, cu aceeasi bila, acelasi cod de bare spart, dar parca nu au efectul vizual al neconventionalului.

Carrefour si-a pastrat comunicarea de-a lungul anilor foarte bine. Au aparut amenintand preturile, fie cu manusi de box, fie cu foarfece imense, acum au ajuns la bile de demolare. Asta numesc si eu coerenta, desi sunt putin ingrijorat de cat de departe va merge urmatoarea campanie. “Carrefour ucide/chinuie/mutileaza preturile?” Ce mai are de gand Carrefour sa le faca preturilor?

Si cum admiram eu bilele si ma gandeam la amenintarea demolarii si la ce stil de lupta va aplica in continuare Carrefour, am trecut pe langa un supermarket mult mai relaxat. Pe Mega Image, un mesh pasnic invita trecatorii inauntru: "Preturi mici tot timpul".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Vlad Iuga
acum 14 ani
daca nu esti in bucuresti si vrei sa vezi cum arata acele 'bile'? Poze are cineva publicate?
Narcisa Grecu
acum 13 ani
Mie mi se pare ca sloganul Mega Image este insultator "Cetateni, pastrati-va calmul"??? E o aluzie deloc fina la scenele de cosmar cu oameni care se calcau in picioare pentru un kg de zahar sau de ulei si insinueaza, la fel de putin subtil, ca toti romanii ar face la fel. Noua lor campanie e motivul pentru care n-am mai pus piciorul in Mega Image, unde preturile nu-s chiar atat de mici pe cat se lauda, iar gama de produse e limitata.


Branded


Related