Polita anti-criza a companiilor de asigurari: trebuie sa educam consumatorul, iar comunicarea e obligatorie

Educatia romanului in privinta asigurarilor e sublima, dar lipseste cu Iar in cele mai multe dintre cazurile in care acelasi roman alegedesavarsire. sa-si asigure ceva, nu-i vorba de viata lui, ci de masina pe care o conduce. Criza economica a intarit problema de mentalitate - cu care companiile de asigurari din Romania se confrunta dintotdeauna si a adaugat coordonate noi: un comportament de consumator in schimbare si diferit de al celorlalti europeni, dar si mai multa atentie catre ceea ce, facut cu cap, poate ridica o companie, Iar cine nu se adapteaza acumchiar si in vremuri economice grele - comunicarea si nu raspunde prompt nevoilor clientilor sai risca "sa piarda trenul", spun reprezentantii companiiilor de profil de pe piata romaneasca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded