Grupul Leo Burnett a inregistrat o crestere de 14% a cifrei de afaceri in anul 2009, ajungand la 262.484.555 RON in 2009 fata de 231.014.999 RON in 2008, in conditiile in care piata a scazut cu mai mult de 35%. Din grupul Leo Burnett fac parte agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research - prima companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania.
Cea mai mare crestere ca procent a cifrei de afaceri a inregistrat-o, pentru al doilea an consecutiv, iLeo, cu o crestere de 43%. Din punct de vedere valoric, dupa cum este si firesc, cea mai importanta crestere apartine, din nou, lui Starcom MediaVest Group, care a finalizat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 170.323.889 RON fata de 152.181.451 RON in 2008.