Peste 1,7 milioane de intrari la promotia "Nescafe 3in1 si Nescafe Frappe inving plictiseala"

Promotia "NESCAFÉ 3in1 si NESCAFÉ Frappé inving plictiseala", construita de agentia McCann Erickson in jurul ideii de prietenie, a inregistrat la final peste 1,7 milioane de intrari si 486 de castigatori: 54 de participanti au castigat cate 1000 de euro, iar 432 au castigat cate un telefon Nokia X6.

Promotia, care a constat in trimiterea codului de pe ambalajul celor trei produse NESCAFÉ 3in1 - Original, Mild si Strong - cat si al NESCAFÉ Frappé prin sms sau pe pagina de interneta promotiei, a inceput pe data de 8 mai si s-a terminat pe 30 iunie 2010. Ideea care a contribuit la succesul acestei promotii provine dintr-un studiu etnografic realizat la nivel national pe trei categorii: adolescenti, de la 14 la 18 ani, tineri, intre 18 si 25 de ani, si tineri profesionisti, persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 35 de ani. Concluzia generala a fost ca majoritatea tinerilor raspund la factori ce stimuleaza energia, vitalitatea, si care combat prin orice metoda plictiseala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related