Rezultatele Studiului "European Communication Monitor", realizat de EUPRERA

Asociatia Europeana pentru Educatie si Cercetare in Relatii Publice (EUPRERA) si Asociatia Europeana a Directorilor in Comunicare (EACD) au dat publicitatii rezultatele studiului european anual de monitorizare in domeniul comunicarii.

Aflat la cea de-a patra editie anuala, studiul international a fost realizat in parteneriat cu revista Communication Director si a fost sponsorizat de compania de monitorizare a mass-media Infopaq si de Grayling, cea de-a doua companie independenta de consultanta in relatii publice din lume. Studiul a inclus 1.955 de participanti din 46 de tari si a fost efectuat de un grup de profesori universitari din 11 tari, condus de Prof. Dr. Ansgar Zerfass, Germania. Rezultatele sunt disponibile intr-un raport oferit gratuit (versiunea cu grafice, 122 pagini, format PDF) on-line, la adresa www.communicationmonitor.eu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related