Publicis si Publicis Events au lansat pentru Dacia turneul national "Dacia Duster Offroad Experience". Evenimentul face parte dintr-un proiect complex, castigat in urma unui pitch desfasurat la sfarsitul anului trecut.
"Inca de la inceput, am simtit ca va fi un proiect cu totul special. Lansarea Duster este cel mai important eveniment al companiei Dacia in 2010, astfel ca departamentul de marketing Dacia a organizat un pitch cu nu mai putin de 8 agentii de comunicare si companii specializate in organizarea de mari evenimente. Ca raspuns al testarii la care am fost supusi, ne-am gandit ca cel mai potrivit ar fi sa testam la randul nostru Duster-ul. Nu numai noi, ci publicul larg si nu oricum, ci pe un circuit mixt, ce combina perfect conditiile de condus in mediul urban cu spiritul aventurii offroad. 8 luni mai tarziu, am lansat turneul national Dacia Duster Offroad Experience, o serie de evenimente unice prin care publicul va putea testa Duster-ul la adevarata sa capacitate. Am dovedit inca o data ca parteneriatul Dacia - Publicis este imbatabil si in conditii de offroad", spune Catalin Albu, Group Account Director la Publicis.