Atelierele ADfel revin pentru cei care isi doresc sa lucreze in publicitate

IQads si Coca-Cola Zero organizeaza, pentru cel de-al treilea an consecutiv, Atelierele ADfel, un program special de training si coaching dedicat tinerilor care isi doresc sa lucreze in publicitate. Editia de anul acesta va avea loc intre 23 iulie - 1 august si se va desfasura, ca de obicei, in cadrul ADfel, festivalul de publicitatea neconventionala.

Programul permite unui numar de 25 de tineri, grupati in 5 echipe de lucru, sa interactioneze, timp de o saptamana, cu specialisti din domeniu, oameni de creatie si strategie care ii vor ajuta sa creeze o campanie de publicitate pornind de la brief-ul oferit de Coca-Cola Zero.

"Cu fiecare editie a Atelierelor, campaniile propuse de participanti devin din ce in ce mai curajoase, asa ca anul acesta ne-am propus sa ii provocam cu un brief cu adevarat imposibil", a declarat Sonia Micu, Brand Manager, Coca-Cola Light si Coca-Cola Zero pentru Romania si Moldova.

Echipa de traineri si coachi implicati in proiect este formata din Sonia Micu - Brand Manager, Coca-Cola Light si Coca-Cola Zero pentru Romania si Moldova, Costin Radu - Managing Director, The Geeks, Stefan Stroe - Strateg independent, Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director, McCann Erickson, Costin Milu - Head Copy, Propaganda si Catalin Rusu - Creative Director & Managing Partener Rusu+Bortun Brand Growers.

Pentru a se inscrie in program, tinerii interesati trebuie sa trimita un e-mail la adresa [email protected] cu urmatoarele informatii: datele de contact, CV-ul, campania de publicitate favorita si o scrisoare de intentie care sa raspunda la intrebarea "In ce departament ti-ar placea sa lucrezi in cadrul unei agentii de publicitate?".

Inscrierile sunt deschise pana la data de 16 iulie 2010, in urma procesului de selectie fiind alesi 25 de participanti. Din acest numar, 5 locuri sunt rezervate membrilor IQads Kadett, primul program de talent scouting pentru industria locala de marcomm, initiat de IQads cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania.

La finalul Atelierelor ADfel, toti cei 5 membri ai echipei castigatoare vor avea sansa de a efectua un stagiu de practica de o luna in cadrul unora dintre cele mai importante agentii locale de publicitate.

Mai multe informatii despre program se afla pe site-ul Ateliere.ADfel.ro.

ADfel este primul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN. Ajuns la a cincea editie in 2010, evenimentul isi propune, ca in fiecare an, sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori, timp de o saptamana pe terasa La Motoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related