[Cannes 2010] Inca 2 premii la Cannes pentru Mihai Botarel

Buzz cu Mihai Botarel (Copywriter, DDB Dusseldorf)

Dupa Bronz cu Mandra in 2007 (GMP), Bronz cu Muzeul Antipa - "The Dinosaur Exhibition" in 2009 (Leo Burnett), ocazie cu care se bucura ca a scapat de titlul de "one hit wonder", Mihai Botarel castiga anul acesta un Gold la Press si un Bronz la Outdoor cu o campanie pentru Volkswagen: Moose / Tree / Rock. Desi tentatia de a discuta "piata auto in criza" a fost foarte mare, m-am rezumat la "gustul victoriei":

IQads: Te-a felicitat f. multa lume pe Facebook si in primele cateva zile n-ai raspuns nimic. Pai tu iei 2 premii la Cannes si nu scrii pe Facebook? Fix acum ar fi trebuit sa pui statusuri gen "ma uit de pe scena de la Cannes si imi intra-n ochi lumina reflectata de Leul asta de Aur din fata mea"; poze "eu cu Leul de Bronz", "eu cu Leul de Aur" :). Pai, se poate sa nu folosesti retelele sociale fix in momentele cheie din cariera? Ah, sa nu-mi spui ca n-ai urcat pe scena, ca imi distrugi interviul :P
Mihai Botarel: Pai am aflat marti seara de premiu si miercuri dimineata am zburat la Cannes. N-am iPhone si nu mi-am luat laptopul cu mine. Prin urmare, n-am intrat pe Facebook doua zile. Ma si mir ca m-am putut abtine.


via AdsOfTheWorld

IQads: Facem acest interviu pentru ca ma intereseaza lucruri importante legate de aceste premiile luate la Cannes. Deci cum ai petrecut in seara in care ati luat Gold si cati romani erau acolo?
Mihai Botarel: Pai pe la 7 am fost la gala cu Oliver Kapusta, dupa care am fost pe plaja sa vedem meciul Germaniei, dupa care am fost la o petrecere, dupa care am ajuns la Martinez la bar, unde m-am intalnit cu un milion de romani. Ne-am pupat si ne-am imbatat.

IQads: Acum zi-ne ceva si de campanie, ca nu sunt sigura ca am inteles ce vrea sa zica.
Mihai Botarel: Tot ce vrea sa zica aceasta campanie e ca extra-eforturile companiei si a angajatilor fac ca masinile sa fie mai sigure. Golful a fost aleasa cea mai sigura masina a anului 2009.

IQads: Ah, si mai am o intrebare "tare" (=cliseu): "Mihai, se pare ca iti prieste aerul de Germania din moment ce ai luat 2 premii la Cannes intr-un timp asa scurt". Tu te-ai mutat definitiv acolo? Te motiveaza premiile acestea sa ramai si mai mult decat iti planuisesi?
Mihai Botarel: N-o duc rau in Germania, nu pot sa ma plang. Dar nici nu cred ca o sa imbatranesc aici. Dupa un 2009 de trista amintire, am un inceput de an foarte bun. De-asta-i frumoasa publicitatea, are twisturi spectaculoase.

IQads: Ultima intrebare trebuie sa fie despre "Sfaturile lui Botarel catre urmasii sai creativi, juniori in Romania". Spune-le, daca te lasa inima: ce trebuie sa faca ei ca sa ajunga pe scena la Cannes?
Mihai Botarel: Sa fie naiv de optimisti, sa vorbeasca cu vorbele lor si sa glumeasca cu glumele lor. Nu stiu daca exista vreun secret. Talent, vointa si proverbialul bulan.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related