Nivea investeste 100.000 lei in programul de CSR "O copilarie frumoasa"

Asociatia non-guvenamentala SOS Satele Copiilor in parteneriat cu NIVEA lanseaza din acest an campania pentru "O copilarie frumoasa" ce are ca principal scop sprijinirea copiilor defavorizati social din cadrul SOS Satele Copiilor prin activitati educationale, sponsorizari, evenimente si donatii de produse.

Campania pentru "O copilarie frumoasa" este primul pas in parteneriatul dintre NIVEA si SOS Satele Copiilor Romania si are la baza doua tipuri de activitati: suport financiar si in produse si demararea unei campanii educationale pe tema igienei personale.

Pentru anul 2010 suma cu care NIVEA va sponsoriza SOS Satele Copiilor este de 100.000 lei, urmand ca in 2011 sa dezvolte parteneriatul prin proiecte mai ample. Sponsorizarea presupune sprijinirea pe tot parcursul anului 2010 a cheltuielilor educationale pentru 20 de locuri sociale din cadrul gradinitei SOS Satele Copiilor din Bucuresti, donatii de 2% din impozitul pe venit al angajatilor Beiersdorf Romania si renovarea de catre acestia a locului de joaca al gradinitei SOS. Campania educationala consta in organizarea unui eveniment educational in Bucuresti menit sa atraga atentia asupra importantei igienei personale prin jocuri, activitati interactive si concerte caritabile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related