Logo Bigger a realizat o campanie pro bono

O sarcina, aparent destul de grea intr-o perioada in care mai toata lumea sta in umbra recesiunii, cautarea celui mai generos tanar roman, a fost incheiata cu succes de agentia Logo Bigger impreuna cu Institutul National de Transfuzie Sanguina, iar rezultatul prezentat intr-o campanie realizata pro bono.

Pentru a marca Ziua Mondiala a Donatorilor de sange, ocazie cu care INTS a lansat primele centre mobile de recoltare a sangelui, Logo Bigger a prezentat in premiera povestea lui Alex, un tanar care, la doar 25 de ani, a donat sange de 19 ori, ajutand astfel peste 50 de romani sa beneficieze de o transfuzie, de care, in cele mai multe cazuri, a stat atarnat viitorul lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune


Comentarii

the undead
acum 14 ani
adica in ce a constat campania?


Branded


Related