Buzz cu Simina Leotescu (Head of Strategic Planning, Propaganda)
A. Napolact - 2 premii Effie: "Reason to rest/Prilej de ragaz" - Gold la Food Products I (video prezentare); "As it used to be" - Gold la Sustained Succes (video prezentare)
IQads: Cel mai des, agentiile se plang ca nu li se aproba ideile de comunicare de catre client. Voi ati lucrat cu Napolact nu numai la campanii, ci si la crearea produselor in sine, a numelui si a a ambalajelor pentru 3 game de produse ("Suflet in bucate", "Gusturi de demult", "Prilej de ragaz"), lansate in ultimii 3 ani. Aceste campanii v-au adus Gold la Sustained Succes anul acesta. Ce ne poti spune despre punctul 8 din case-ul pentru aceasta categorie, "Evidence of results"? Ce ati completat acolo?
Simina Leotescu: Cifre. Cifre. Cifre. Si iar cifre. De patru ori cifre. Din fiecare an. De la sfarsitul lui 2006, inainte sa incepem orice. De la sfarsitul lui 2007. De la sfarsitul lui 2008. De la sfarsitul lui 2009, dupa ultima noastra campanie. Cifre de notorietate. Cifre de vanzari totale pe iaurturi (adica iaurturile simple plus iaurturile cu fructe plus sana plus chefir, etc.). Atat in bani (valoare), cat si in cantitati (volume)
Si in fiecare an toate aceste cifre au urcat.
Trei dovezi (mai exact trei curbe exponentiale: notorietate, cota de piata in valoare, cota de piata in volum) au ilustrat, simplu si grafic, succesul constant al brandului Napolact: mai exact cum a devenit dintr-un brand regional un brand national si cum au crescut vanzarile an de an...