Buzz cu Sorin Popescu (Managing Partner, Next Advertising)
IQads: Ati luat si anul acesta un Silver pentru Banca Transilvaniei (la Financial Services), cu o campanie in care spotul TV parafraza viralul "Sasa cai frumosi". Care au fost obiectivele campaniei? Dar rezultatele?
Sorin Popescu: Obiectivele campaniei au fost de vanzari - cat mai multe credite vandute. In cele doua luni de campanie s-au indeplinit obiectivele pe intregul an, iar pana la sfarsitul anului s-au vandut de doua ori si jumatate mai multe credite decat s-au planificat.
IQads: Dar in case-ul Murfatlar (Bronze, ,i>Alcoholic beverages: beers and wines) ce a contat mai mult: componenta de marketing digital, asocierea cu OTV-ul?
Sorin Popescu: Premii zilnice semnificative, extragerea si punerea in posesie in direct a premiilor la OTV, cat si implicarea personala a domnului Dan Diaconescu in promotie au fost elementele care au contribuit esential la succesul campaniei. Asta ca sa nu mai vorbesc de campania TV :)