Saatchi & Saatchi premiata la Golden Hammer si finalista la NYF

Saatchi & Saatchi a castigat un trofeu de aur si unul de argint in cadrul Festivalului Golden Hammer si a ajuns pe short-list-ul New York Festivals.

Executia premiata cu aur, in categoria print (social), face parte din campania Birds realizata pentru Greenpeace, poarta numele "Swallow" si ilustreaza efectele dezastroase ale nepasarii oamenilor asupra vietii salbatice. Trofeul de argint a fost castigat de campania "Fenistil Skin Sensations", pentru Novartis, in categoria print (medications), un proiect Saatchi & Saatchi Romania si Elvetia. Aflat la a 11-a editie, Festivalul International Golden Hammer s-a desfasurat la Riga, in Lituania si a reunit profestionisti din industria comunicarii din intreaga lume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

a b
acum 14 ani
Lucrare Greenpeace premiata cu aur! RUSINE!

Asta e lucrare premiata la One Show 2009 - Silver!

http://www.oneclub.org/awards/viewer/?id=10032A&yr=2010&sh=os

Cam cit de tigani sunt romanii astia?.....

Florin Ionescu
acum 14 ani
Salut, sunt Florin de la Saatchi. Am vazut campania de mai sus inscrisa la festival imediat dupa ce am lansat si noi campania noastra; undeva in aprilie. Daca te uiti pe site-urile de specialitate o sa vezi ca executiile premiate la one show au la data luna mai.

Din moment ce ambele campanii au aparut in acelasi timp nu intram intr-o discutie de tipul cine pe cine a inspirat.

Fotografiile folosite sunt aceleasi si apartin lui Chris Jordan, fotograful care ne-a dat drepturile de utilizare.

Credem in aceasta campanie si nu am fi inscris-o intr-un festival international cu un juriu care vede zi de zi campanii noi daca nu eram convinsi ca sunt si alte elemente care o fac valoroasa - copy, typo...

Numai bine,

F

a b
acum 14 ani
Endangered Wildlife Trust in South Africa ran a series of print advertisements in 2009 featuring the remains of deceased albatross chicks who had been fed junk by their parents. "If you don't pick it up they will". "Ball", "Bottle Top" and "Lighter" together won a Silver Pencil in the 2010 One Show for Newspaper or Magazine Campaign and a Bronze Pencil for Outdoor Campaign. "Bottle Top" won a Silver Pencil for "Outdoor Single".

Florin Ionescu
acum 14 ani
Ma tot uit si tot ce vad e comunicat in mai 2010... chiar si 2009 ca an al campaniei.

http://adsoftheworld.com/media/print/endangered_wildlife_trust_lighter

http://theinspirationroom.com/daily/2010/endangered-wildlife-trust-trash-seabirds/

a b
acum 14 ani
restul creditelor le puteti sterge.
A Gagonu
acum 14 ani
Intrebarea numarul unu este: daca ati vazut dupa lansarea din aprilie ca s-a publicat ideea deja, de ce ati trimis-o la Golden Hammer? Intrebarea numarul doi: daca o campanie similara a luat in mai silver la One Show (un festival, nu un ciuruc ca Ciocanul Aurit) de ce dati comunicat in iunie ca ati luat premiu cu ea? De ce? De onesti ce sunteti? Hai sictir Florin Ionescu si Jorg Riommi. Mancati rahat, stim cu totii cat de multe ar face Saatchi pentru un premiu. Cum ar fi sa plateasca productia si sa puna posterele cu campania pe gard la Universitate. Caci asta a fost "media" acestei campanii. Cat despre celalalt client serios, auziti numai cum suna: "Zoo Baneasa". Asa se scrie, dar se citeste "ghost".

Dar voi pastrati-va locul "in fruntea celor mai apreciate agentii din Romania".

A Gagonu
acum 14 ani

Ia priviti aici:

http://adsoftheworld.com/media/print/ocean_defenders_campaign_albatross?size=_original

Ce mai spuneti? La ce festivaluri o mai trimiteti, "apreciatilor"?



Branded


Related