Saatchi & Saatchi a castigat un trofeu de aur si unul de argint in cadrul Festivalului Golden Hammer si a ajuns pe short-list-ul New York Festivals.
Executia premiata cu aur, in categoria print (social), face parte din campania Birds realizata pentru Greenpeace, poarta numele "Swallow" si ilustreaza efectele dezastroase ale nepasarii oamenilor asupra vietii salbatice. Trofeul de argint a fost castigat de campania "Fenistil Skin Sensations", pentru Novartis, in categoria print (medications), un proiect Saatchi & Saatchi Romania si Elvetia. Aflat la a 11-a editie, Festivalul International Golden Hammer s-a desfasurat la Riga, in Lituania si a reunit profestionisti din industria comunicarii din intreaga lume.
Comentarii
Asta e lucrare premiata la One Show 2009 - Silver!
http://www.oneclub.org/awards/viewer/?id=10032A&yr=2010&sh=os
Cam cit de tigani sunt romanii astia?.....
Din moment ce ambele campanii au aparut in acelasi timp nu intram intr-o discutie de tipul cine pe cine a inspirat.
Fotografiile folosite sunt aceleasi si apartin lui Chris Jordan, fotograful care ne-a dat drepturile de utilizare.
Credem in aceasta campanie si nu am fi inscris-o intr-un festival international cu un juriu care vede zi de zi campanii noi daca nu eram convinsi ca sunt si alte elemente care o fac valoroasa - copy, typo...
Numai bine,
F
http://adsoftheworld.com/media/print/endangered_wildlife_trust_lighter
http://theinspirationroom.com/daily/2010/endangered-wildlife-trust-trash-seabirds/
Dar voi pastrati-va locul "in fruntea celor mai apreciate agentii din Romania".
Ia priviti aici:
http://adsoftheworld.com/media/print/ocean_defenders_campaign_albatross?size=_original
Ce mai spuneti? La ce festivaluri o mai trimiteti, "apreciatilor"?