Ogilvy Romania a castigat titlul de "Agency of the Year" in cadrul celei de a unsprezecea editii a Festivalul de publicitate Golden Hammer 2010.
Golden Hammer este principalul festival de publicitate organizat in regiunea Baltica, ce recunoaste si premiaza creativitatea, inovatia si excelenta in advertising, si si-a desemnat laureatii in acest week-end. Pe langa marea majoritate a participantilor care provin din tarile CEE, la festival au inscris lucrari agentii prestigioase din tari precum Africa de Sud, Australia, Elvetia, Germania, Austria, Franta, Belgia, Finlanda.
Lucrarea castigatoare a categoriei Print a fost "The Big Turn Off" realizata de Ogilvy pentru WWF, lucrare ce a obtinut atat Gold cat si Grand Prix-ul acestei categorii. Totodata, lucrarea neconventionala "Punch Machine" realizata pentru acelasi client WWF a fost recompensata cu Silver in categoria Outdoor. Ambele executii sunt parte a campaniei de promovare a manifestarilor Earth Hour in Romania - o initiativa ce a devenit un fenomen global in lupta impotriva schimbarilor climatice.