Publicis Romania, finalista cu doua lucrari la AdAge Global Competition

Anul acesta, reputata revista americana Advertising Age a lansat prima competitie internationala de design de coperta - Ad Age's Global Cover Competition.

Concursul are ca subiect design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, numarul care va aparea in timpul festivalului international Cannes Lions.
Dintre cele 220 de lucrari apartinand creativilor din intreaga lume, Publicis Romania a ajuns in finala cu ambele lucrari inscrise. Este vorba despre "Signatures" si "Ice-Cream", realizate de Carmen Dobrescu - Copywriter si Cristi Costea - Art Director.

Lucrarea castigatoare va fi publicata pe coperta revistei Advertising Age din 14 iunie, in timp ce lucrarile primilor 10 finalisti vor aparea in interiorul revistei, iar 20 de finalisti isi vor expune lucrarile in cadrul festivalului Cannes Lions, in holul Hotelului Majestic, in fata miilor de creativi din toate colturile lumii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related