Dupa o competitie extrem de stransa, 5 saptamani de la start si 209 lucrari originale inscrise, concursul de creatie "Advertise your car", organizat de IQads si Weltauto, si-a desemnat castigatorii.
Provocati de Weltauto sa creeze cele mai creative si mai convingatoare anunturi de vanzare a unei masini, creativii, profesionisti sau amatori, s-au inscris in lupta de idei si pentru premiile oferite de Weltauto: un iMac pentru Cea mai buna idee declinata intr-un spot video si un iPod Touch pentru Cea mai buna idee declinata intr-un print.
Primul premiu a fost acordat lui Mihai Gheorghe, cu lucrarea The Real Deal, iar cel de-al doilea lui Emanuel Folea, pentru lucrarea Dacia 1300. Vor fi oferite si premii de consolare autorilor lucrarilor din Top 10 ale fiecarei categorii. Lista castigatorilor fiecarei categorii este disponibila in pagina de rezultate.
Premiile au fost oferite in urma jurizarii lucrarilor de catre 4 profesionisti din industria publicitatii: Elena Ionita (Planning Director, Leo Burnett & Target), Horatiu Moldovan (Director Marca Weltauto Porsche Romania), Costin Radu (Managing Partner, Geek) si Theodor Sandu (Creative Director, DDB Bucharest).
"A fost o surpriza numarul mare de lucrari inscrise in concurs si numarul de idei noi care au putut fi generate pe un brief destul de dificil. Ii felicit pe cei care au reusit sa inteleaga brief-ul si sa gaseasca solutii surprinzatoare", a declarat Costin Radu, reprezentantul juriului concursului.
In aproximativ 5 saptamani de inscrieri, concursul a reunit 118 persoane pasionate deopotriva de masini si de publicitate, acestea creand 209 lucrari originale. Din toate acestea, peste 150 au fost considerate eligibile de catre organizatorii competitiei, IQads si Weltauto.
"Am pornit acest concurs pentru a afla cat de mult se aplica zicala «romanul este inventiv» in domeniul in care activam. Pentru ca oricare dintre noi cred ca a avut, la un moment dat, ocazia de a vedea anunturile de tip «stapanul ma vinde» din geamurile masinilor si eram curiosi daca se poate mai mult de atat. Se pare ca ne-a iesit micul experiement si le multumim tuturor celor care s-au implicat si s-au straduit sa creeze cea mai buna reclama pentru masina lor", a spus Elena Gogoncea, reprezentantul Weltauto.
Competitia a fost sustinuta de Club Control, Metropotam, Feeder, BEST si transfer.ro (Official Data Carrier).
Marca inregistrata a Grupului Porsche Austria, Weltauto este optiunea nr. 1 pentru clientii care doresc sa isi schimbe autovehiculul pe care il detin. Acumuland peste 18 ani de experienta europeana, Weltauto si-a extins serviciile incepand din aprilie 2006 la nivelul intregii tari. Avand in centru comertul cu autovehicule de ocazie, Weltauto reduce la 0 riscul asumat de cumparator la achizitia unui autovehicul rulat. Autovehiculele achizitionate de la Weltauto sunt insotite de pachetul de servicii ce garanteaza siguranta oferita de aceasta marca clientilor sai: garantie tehnica, garantie morala, garantie prin inlocuire, finantare si asigurare, garantia rascumpararii. Weltauto inseamna cel mai sigur mod de a vinde sau de a cumpara un autovehicul.
Comentarii
Bun, hai trecem peste. In alta ordine de idei, in brief se punea accentul in repetate randuri pe faptul ca trebuie sa concepem un ad pentru o masina SPECIFICA (masina noastra sau a unui prieten) - in nici un caz pentru o marca de masina. Iar aproximativ 60% din inscrieri (daca nu chiar mai mult) chiar lucrul asta il fac - o reclama (unele mai reusite, altele mai plagiate, majoritatea slabe) pentru o marca de masina, nu pentru o masina personala second-hand.
Chiar ma intreb de ce se mai sinchisesc anumite persoane sa scrie regulamentul la concursurile astea daca oricum nu se tine cont de el.
" Este interzisa trimiterea lucrarilor pentru care participantii la Concurs nu detin drepturile de autor prevazute in Legea nr. 8 / 1996. Astfel, este obligatoriu ca fiecare participant sa garanteze ca in momentul trimiterii unei lucrari:
detine in mod legal dreptul de a dispune de drepturile de autor pentru regie, scenariu, dialog, muzica folosita, grafica, adaptarea lucrarii, precum si de drepturile conexe dreptului de autor asupra lucrarii, respectiv drepturile pentru interpretare sau executare si pentru inregistrarile sonore si audiovizuale;
Organizatorul nu va lua in considerare lucrarile pe care le considera obscene, provocatoare sau care incalca in vreun fel Legea drepturilor de autor sau orice prevederi legale aplicabile, in vigoare la data Concursului.
Lucrarile care nu respecta prevederile din regulament vor fi excluse in Concurs."
Nu cumva se considera furt???? :))))))
http://www.youtube.com/watch?v=ZQWuWfxMXA0
http://www.youtube.com/watch?v=N_TKASmKUbw
Spotul pentru Citroen a castigat argint la Cannes, cu titlul H Suresnes- Citroen C3, Shopping.
Toti am intrat inntr-o competitie cu foarte multe reguli si unii au pierdut sau au luat un premiu de consolare pentru ca au citit cu atentie regulamentul si brieful. Unii chiar au renuntat la cortina din cauza regulamentului si au cautat sa aiba idei proprii, originale. Daca stiau ca nu vor fi eliminari din concurs, asa cum spuneau organizatorii, poate ca toti veneau cu reclame premiate la Cannes.
In schimb juriul nu a citit regulamentul, nu s-au facut eliminari si au fost premiati prietenii si clientii - tipic romanesc.
Apropo de jurizare, e chix total dar s-ar putea sa fie doar pur si simplu o lipsa de interes si profesionalism din partea juriului.
Citind brieful si vizionand toate lucrarile E ABSOLUT JENANT sa vezi puse pe ultimul loc lucrari ca" Multifunctionala" la video sau " Ai loc!" la print, e pur si simplu o jurizare de toata jena.
Asta este cel mai PROST juriu din cate am intalnit pana acum....sau poate ma pripesc si sunt doar "rau intentionati"
Toti s-au straduit sa vina cu idei originale ...ca intr-un final sa castige un spot inspirat si cu o coloana sonora furata !!!
1. Comentariile care acuza spotul castigator ca fiind plagiat. E clar ca ideea spotului castigator este originala, apropierea cu spotul premiat la Cannes fiind doar dpdv executional. Sorry, dar cei care au comentat altfel, nu s-au prins ca exista o diferenta intre ce se vede intr-un spot si ce mesaj transmite. Sau ar trebui sa intelegem ca de-acum orice idee care va folosi o masina si un counter e de-acum compromisa, indiferent ce se va face cu aceste doua elemente?
2. Folosirea coloanei sonore in spoturile inscrise. In primul rand, extrem de multe lucrari se folosesc de diverse artificii care le permit sa foloseasca melodiile respective: folosind doar fragmente scurte din ele (cum e si cazul spotului castigator), fragmente remixate, etc. Simplele acuze justificate pe aprecieri generale sau de un link la o piesa nu reprezinta dovezi ca muzica nu respecta regulamentul sau ca a fost folosita in mod abuziv.
3. Conditia promovarii a unei masini anume si nu a unei masini in ansamblu. Cum suntem la un concurs de creatie, o masina punctuala poate fi reprezentata in foarte multe feluri. Enumerarea tuturor caracteristicilor masinii, pana la seria sasiului (mai putin fericit), vs o idee care surpinde (si) alte avantaje ale masinii respective, mai mult sau mai putin tehnice, asociate cu prezentarea masinii - de ex, printr-o simpla poza.
@Greator: Tu ai inteles ca lucrarile nu trebuie sa faca reclama unei marci/model anume. In brief scrie fix invers.
@Bambiliciul: Meriti un raspuns doar pentru insistenta, in rest afirmatiile tale nu au o baza argumentata. Si esti foarte amuzant cum apreciezi tu asa, de sus, juriul. Sa se ascunda oare un profesionist versat al industriei sub porecla ta umila?
Bravo castigatorilor si top 10, felicitari celor care au trimis idei muncite si au stiut sa piarda, si regrete neconsolatilor.
Spor in continuare la idei, stim ca aveti cu ce ;)
Printul castigator e dragut, e amuzant iar imaginea e de impact...(SI IL FELICIT PE AUTOR) dar ar trebui sa reiasa de acolo si ca masina respectiva e de vanzare. Poate el doar se lauda cu masina lui :) .
Citez: '' ATENTIE! Nu trimite idei de reclama care promoveaza o marca de masina in general. Ne intereseaza cum ai face reclama unei masini pe care tu ai vrea sa o vinzi, cu AVANTAJELE si DEFECTELE sale. ''
Si e aiurea ca pe ultimele locuri se afla lucrari bune.
Si mai sunt unele printuri si video chiar misto si nu sunt in top 10 (Top 10 in care sunt de fapt peste 50 de printuri) : D .
Cred ca s-a votat aiurea, iar lumea e revoltata nu din cauza premiilor ci din cauza nedreptatii.
Cat despre avantaje si defecte, ideea din copy, ca Dacia ajuta la "getting chicks since 1969" ni se pare ca ar fi un avantaj suficient de clar.
Iar legat de extinderea primului dead-line, cel de inscrieri, noi zicem ca a fost de bine: ati avut timp sa va ganditi mai mult, sa inscrieti mai multe idei. Bineinteles, asta ne-a determiant pe noi sa avem nevoie de mai mult timp ca sa le verificam si sa le urcam, iar juriul / mai mult timp ca sa le voteze.
In primul rand va sfatuiesc sa cititi legea audiovizualului ..apoi sa comentati...
V-ati batut joc de cei care s-au chinuit sa faca ceva original...ex spotul " astra le face pe toate"
Bafta.
http://www.ucmr-ada.ro/fisiere/legislatie_legea8.pdf
1. Regulamentul scrie ca acei concurenti care nu respecta regulamentul vor fi eliminati din concurs. N-ati facut-o.
2. Castigatorul nu a folosit un remix ci piesa originala, putem vorbi pe partituri. In alta ordine de idei, a folosit fundalul muzical "imprumutat" mai mult de 14 secunde, atat cat prevedea legea in mod normal.
3. Dati telefon la UCMR-ADA, ORDA si CNA inainte de concursuri sa va lamuriti pe voi insiva in primul rand.
4. Sper ca prietenul castigator poate face dovada drepturilor de autor. Cu partituta, be baza regulii celor 8 note. In caz contrar, va trebui sa prezentati contractul de cedare sau cesiune drepturi de autor.
5. ESTE plagiat daca se foloseste counter in acelasi context (reclama la masina + concurs de creatie). Nu crezi?
6. Nu mi-as face probleme de cat de profesionist e subsemnatul, ci de cat de profesionist e castigatorul. Camera profi, trepied, bula alb si clar facute perfect, cunostinte de incadrare si editare (prin "bajbaire", evident). Pare un profesionist de la o agentie de publicitate. Il cunosti?
O teorie preferata mai nou de jurnalistii de investigatie: Firma importanta isi face reclama prin concurs. Colaborator organizeaza concurs si asigura publicitate, avand in vedere traficul pe site si participantii. Colaborator este remunerat cu ...iMac. Spune tu cum ii zice concursului.
In rest numai bine si "bafta la succes"!
Nu inteleg de ce castigatorul este aparat cu atata inversunare, cand este evident ca toti cei care au lasat commenturi si-au demonstrat cauza cu suficiente argumente! Pana la urma, chiar daca nu se tinea cont de drepturile de autor ale coloanei sonore, conform contra-argumentelor aduse, trebuia sa prevaleze originalitatea ideii, iar numai faptul ca ei au preluat "counter-ul" trebuia sa constituie un minus clar si sa "scoata din cursa" spotul.
Poate nu toata lumea stie definitia originalitatii...
http://dexonline.ro/definitie/original
Daca va sustineti castigatorul, veniti cu argumente mai originale in favoarea lui :)
E problema juriului cum alege angajatii la agentiile dumnealor de publicitate. Aici era vorba de un regulament ignorat sau citit printre randuri. Regulamentul era un contract intre voi si concurenti. Contract pe care voi l-ati incalcat in mod abuziv!
Sustin parerea ca unii concurenti au gresit concursul. Si voi nu v-ati dat seama. Dar asta e o parere subiectiva. ;)
Poate pe unii nu ii consoleaza premiul de consolare, ci gandul ca au participat la un concurs corect (daca tot am cedat drepturile pe urmatoarele 6 luni si nu ne poate demonstra nimeni ca ideile noastre nu vor fi folosite).
Asa ca solicit in mod public sa prezentati baremul de punctare si depunctare si modul in care ati apreciat fiecare lucrare castigatoare ca fiind cea mai buna. Cum s-a realizat clasamentul si cum se justifica punctele acumulate de fiecare lucrare?
Si mai ales demonstrati cum faceti dovada intre doua spoturi identice ca unul face reclama unei masini anume (personala sau a prietenului) si celalalt, castigator la Cannes - unei marci de masina in general.
Va multumesc anticipat.
Draga IQAds, cand aud de un pitch nu ma gandesc la un pustan pistruiat iar cand trebuie sa respect un brief nu spun "Sar'na!" lu' vecina, lucrez in publicitate si pot spune ca mi-e foarte usor sa fac diferenta intre un print care promoveaza o marca anume sau o masina anume (a mea,a ta, a lui...etc)
BRIEF: ATENTIE! Nu trimite idei de reclama care promoveaza o marca de masina in general. Ci idei de reclama care promoveaza o anumita masina "
"Ne intereseaza cum ai face reclama unei masini pe care tu ai vrea sa o vinzi, cu avantajele si defectele sale."
DACIA: GETTING CHICKS SINCE 1969 (Nu trimite idei de reclama care promoveaza o marca de masina in general.)
Inteleg ca totul e discutabil dar totusi din print nu reiese absolut nicaieri ca masina ar fi de vanzare, se refera strict la marca, DACIA! Una peste alta fabricarea automobilului Dacia 1300 a inceput in 1969 asa cum scrie si in lucrarea castigatoare, predominant e sloganul si banuiesc ca pt asta a fost premiat pt ca executia e foarte slaba si chiar daca nu s-a pus accentul pe executie eu unul nu am reusit sa regasesc in acea lucrare absolut nici o idee despre " avantajele si defectele sale", lucrarea nu e "anume" absolut deloc, ....e "generala" si se refera strict prin slogan si executie la MARCA DACIA si nu la Dacia mea, a ta , a lui...
E absolut corect ca nu era nevoie de mentionarea obligatorie a anuntului ca automobilul este de vanzare dar cred sincer ca printul castigator nu vinde un automobil ci mai degraba lanseaza un slogan de campanie la fel ca si ciocolata Rom "Senzatii tari din 1964" iar cand faci asta nu vinzi o ciocolata anume dintre toate ciocolatelele Rom ci te referi in general in scop de promovare a marcii...ROM!
PS: Concurentii trebuiau sa-si vanda masina, a lor, a pritenilor, in fine, ati inteles ideea. Respect!
Sfatul meu sincer pt toti cei care au participat este sa faca o sesizare in scris la OPC!
O idee poate costa un sac de bani...asa ca nu ii lasati sa va fure!
Mihai Gheorghe- Art Director la agentia Propaganda...oare despre el este vorba?..imm colegul de breasla..normal ca ii vor lua apararea :))))
Succes!
Ceea ce merita atat weltauto cat si iqads in momentul de fata este o campanie negativa pe net
In orice caz nu intereseaza pe nimeni legile la un concurs, care, repet era for fun, si in care amatorii puteau sa intre intr-o competitie alaturi de "specialistii". Multumesc Iqads pentru concurs, iar pentru viitoarele concursuri sunt sigur ca vor fi lucrari mai multe si mai bune, si bineinteles, din pacate, si mai multi carcotasi.
Ia intreaba-i pe toti: cati au participat si au muncit cateva zile for fun si cati au muncit pt premiu. Si cati sunt multumiti daca afla ca acest concurs e blat.
Si mai inteaba-i pe organizatori de ce au pus premu la bataie in primiul rand. Nu cumva pentru cat mai multe idei?
Fa un concurs pe timp de criza si spune-le tuturor sa muneasca gratis pentu tine... asa for fun.
Furtul are mai multe fete; frauda, evaziunea fiscala la fel. Romanii nu au invatat sa lupte pentru idei si principii. Li se fac observatii si li se bate in obraz cand vor dreptate. Sa le fie jena celor care au gresit, nu mie ca pun intrebari si am dubii. Sa faca IQAds dovada unui concurs transparent si renunt la acuzatii.
Stai jos, 4! Nu ai inteles nimic.
Felicitari IQads pentru acest concurs. O chestie excelenta. La mai multe!
(un minus vizavi de cum au fost selectate printurile/video. S-a mers pe ideea "cu cat mai multe, cu atat mai bine", desi stiti prea bine vorba " less is more ". La cea mai mica abatere sau plagiere, printul/video trebuia eliminat)
Dar, cum au mai spus cativa inaintea mea, pacat de jurizare. S-au incalcat fix regulile pe care noi ne-am chinuit sa le respectam. Nu strica oleaca mai mult obiectivism ( vizavi de editare ). Sigur, apreciem efortul depus; s-a pierdut ceva timp cu studierea/punctarea.
FELICITARI castigatorilor pentru inspiratie!
In primul rand, cel mai amuzant e cum unora dintre voi li se pare atat de la indemana sa pui de-un blat cu un planning director, un creative director, un managing partner si un director de vanzari din 4 zari diferite. Sincer, daca stiti secretul, v-as ruga sa ni-l dezvaluiti si noua - noi nu prea reusim sa-i facem sa cada la pace pe probleme mai mici. Si ne-ar ajuta mult in munca noastra de zi cu zi sa stim cum sa-i aducem pe aceeasi lungime de unda.
@TV Media: Bravo, stii sa folosesti Google! Intr-adevar, ne-ai demascat. Mihai Gheorghe este chiar el, art director la Propaganda. In fata acestei dovezi covarsitoare expuse de tine, acum e clar pentru toata lumea ca a fost blat. Sau ti se pare surprinzator cum de s-a infiltrat tocmai un publicitar la acest concurs, si tocmai pe acest site. Mai ales ca nimic nu-i interzicea sa o faca - in regulament nu scrie ca n-ai voie sa lucrezi in marketing sau comunicare ca sa participi la concurs.
Asta e logica ta, nu? Bravo! Vezi ca nu prea ai argumente.
@Bambilicul: Ei bine, nu am avut niciun barem de corectare. Noi aici am depasit BAC-ul, nu le dam examinatorilor ce sa depuncteze la compuneri.
In schimb, am prezentat tuturor celor din juriu brieful, conditiile de participare si inscrierile. Si de aici ne-am bazat pe evaluarea si expertiza a 3 oameni de top din publicitate si pe aprecierile de creatie unui om care vinde zilnic masini. Daca te declari asa de nesatisfacut de juriu, de ce te-ai mai inscris?
Si un sfat: nu te lansa in acuzatii gratuite cu furt si blat, daca nu ai cu ce sa le sustii. Parerea mea.
Nu am subliniat faptul ca nu au voie publicitarii in concurs ci de inversunarea cu care ii luati apararea....ca na ..e din gasca :)
Cum spuneam..cel mai bine e sa recunoasteti ca a fost Blat....a castigat UN PRIETEN DE-AL VOSTRU!!!!
Felicitari castigatorului...sa speram ca va va da o bere pt premiu..:)))
Nu mai aruncati cu noroi in Bambilicul...omul isi sustine opinia ...si are ACUZATII FONDATE....daca nici legea AV nu e un argument fondat...atunci nu mai are niciun rost sa discutam.
In ceea ce priveste juriul ....3 dintre ei au un nume in media...deci ..aveam pretenitii ...nu putea Dl. de la "Furtauto" sa acorde 40 puncte si sa decida singur.
In publicitate se fac cele mai mari blaturi!! :))))
Esti funny....daca nu lucram de muti ani in domeniu...nu comentam...
data viitoare sa nu mai folosesti expresia "Ne-ai demascat" :))) ca ne duce cu gandul in alta parte.:)))
Ti-am cerut barem de punctare, atata timp cat ati postat scor de 36 de puncte vs locul doi cu 29 de puncte. Intrebarile sunt simple - de unde atatea puncte? Cum s-au acordat si pe ce baze? Sunt cinci "jurati" minus unul care s-a dezis de voi ...si ati ajuns la 36 de puncte.
Imi dai un raspuns de gradinita, ca ai trecut BAC-ul. Uite tocmai raspunsul asta al tau te dezonoreaza si ma face sa ma indoiesc ca ai fi trecut prin vreunul.
"In schimb, am prezentat tuturor celor din juriu brieful, conditiile de participare si inscrierile. Si de aici ne-am bazat pe evaluarea si expertiza a 3 oameni de top din publicitate si pe aprecierile de creatie unui om care vinde zilnic masini". - Omule tocmai asta iti spun. Ca brief-ul si regulamentul spun una si alta au decis expertii din juriu. Tot ii dai ca juriul e format din oameni competenti. Nu le contest experienta in vanzari si publicitate CI capacitatea de a judeca dupa un regulament si de a "merge dupa lege". Capacitatea de a intelege regulamentul si legea 8/1996 pe care voi ati amintit-o in regulament. Mai nou si capacitatea de a ramane obiectivi atunci cand au descoperit printre participanti pe unul de-al lor. Daca al lor a gresit fie si involuntar, a cui e vina? A celor care isi pun intrebari si va cer transparenta? De ce il aparati? Pentru ca e art director si pesemne ca stie ce face? Da-mi argumentele, da dovada de fairplay.
M-am inscris la concurs pentru a va intelege sistemul si pentru a lucra dupa un brief. Am aflat exact ce trebuia sa aflu: sunteti o casta care-si apara membrii, indiferent de greseli. O casta in care va credeti geniali si ii subapreciati pe restul. O casta in care se pare ca "originalitatea" este un termen relativ. Nu respectati legea si nici regulile create de voi insiva.
Toti va acuza ca nu sunteti in stare sa va argumentati deciziile. Singurul tau raspuns e ca ai trecut BAC-ul? Tu te intelegi? Eu nu te inteleg.
Cate argumente vrei ca sa intelegi ca melodia si spotul castigatoare nu sunt originale? Vrei expertiza?
Ce a fost concursul asta? Pe intelesul vostru - reclama mascata sau viral. In termenii mei - inselatorie. Pana la proba contrarie. O aveti?
Sa explice expertii din juriu de ce dupa ce au citit cu atentie regulamentul si brieful, dupa ce au cerut inca doua zile pentru maxima atentie, nu au facut descalificari cand au intalnit plagiat sau arogarea unor drepturi asupra unor melodii? De ce la final au ales o lucrare neoriginala din toate punctele de vedere?
Te-au bagat pe tine la inaintare sa ne spui ca ai trecut BAC-ul. :))
Toti cei patru "jurati" s-au discreditat, si-au pierdut credibilitatea si valoarea. Apara niste principii gresite - ori pentru ca nu au fost in stare sa inteleaga regulamentul si legea 8/1996, ori pentru ca sunt pervertiti si lasi.
"In primul rand, cel mai amuzant e cum unora dintre voi li se pare atat de la indemana sa pui de-un blat cu un planning director, un creative director, un managing partner si un director de vanzari din 4 zari diferite. Sincer, daca stiti secretul, v-as ruga sa ni-l dezvaluiti si noua - noi nu prea reusim sa-i facem sa cada la pace pe probleme mai mici. Si ne-ar ajuta mult in munca noastra de zi cu zi sa stim cum sa-i aducem pe aceeasi lungime de unda". (IQAds)
Poate in felul acesta cei de la IQADS & WELTAUTO vor fi pusi la respect...sa nu-si mai bata joc de munca unora!!!
MESAJ PT JURIU....
V-ATI FACUT AGENTIILE DE RAS!!!
(Elena Ionita - Planning Director, Leo Burnett & Target; Horatiu Moldovan -Weltauto Porsche Romania;Costin Radu - Managing Partner, Geek;Theodor Sandu - Creative Director, DDB Bucharest)......
Bravo Catalin, ai fost inspirat ca te-ai resras din juriu :)))))
Exemple care nu au respectat brieful: ''Dacia 1300; Plateste cat ocupi; 69 (1); 69 (2); Trabant; Clubul II; Clubul; Vrei senzatii tari- ( Cel putina asta seamana izbitorccu cea castigatoare, de ce nu a castigat? ); Car Sale; Merge ca unsa; Nu creeaza inconveniente in parcare.''
Sa nu mai spun de asta: ''Subaru filtered'' - deci e Super Ok realizata dar nu are nimic in comun cu concursul si zici ca e o reclama dintr-o revista auto la Subaru impreza wrx.
Deci sa se inteleaga CA NU AM NIMIC cu lucrarile enumerate... sunt foarte bune (multe ar putea fi chiar folosite in reclamele auto ale acelor marci) doar ca nu repecta ce s-a cerut .
Si atunci ma intreb si eu: CUM S-A JURIZAT ??
La video, cand am vazut clipul castigator mi-a placut, am banuit ca o sa castige, ideea e foarte buna, de realizare nu mai spun (acolo se vad resursele) ca s-a inspirat un pic la realizare nu ma deranjeaza, e greu sa fii original 100% in ziua de azi, indiferent daca te inspiri sau nu, sunt sanse ca ideea ta sa o fi avut si altcineva in alt colt al planetei.
Felicitari castigatorului indiferent de profesie.
Si totusi si la video saunt cateva care fac reclam unui model anume.
Ar fi mai multe de spus dar ma intind si nu cred ca mai are rost.
FELCITARI CASTIGATORILOR!
Lasand comentariile mai mult sau mai putin rautacioase la o parte, pe viitor ar trebui regandit regulamentul la astfel de concursuri, pentru ca desi poate participa oricine, in final tot profesionisti din domeniu sau agentii cu experienta castiga (vezi cazurile anterioare de pe la Grand Spoof-ul si Movie for Life-ul de anul trecut). Si daca tot nu se tine cont de clauza cu drepturile de autor pe fragmente audio/video ce nu apartin autorului, macar sa fie scoasa din regulament. Desi bine ar fi sa se tina cont de ea, macar de acum incolo.
Pentru cei stresati si plictisiti de postarile mele: Poate va pare ciudat dar nu ma las. Si-au batut joc doar pentru ca sunt "experti". Nu se coboara la nivelul concurentilor chiar daca le sunt datori cu niste explicatii clare. Ei, uite genul asta de atitudine si genul asta de caractere au bagat Romania in rahat. Cei patru directori nu stiu legea, nu se informeaza Â…dar plescaie cu bata in balta.
Nu am un exemplu de nume care ar fi trebuit sa fie castigator. Dupa mine toti care au fost pe brief, s-au tinut de regulament si au fost originali au sanse egale; in conditiile unei jurizari corecte.
@tzuik Nu au cum sa renunte la clauzele respective din regulament pentru ca ii obliga legea. In absenta lor nu au voie sa organizeze concursul.
Tinand cont ca "Advertise your car" nu este un concurs ci doar o campanie de publicitate mascata..nu are rost sa ne facem atatea probleme cu privire la castigator.
Acum trebuie sa ne punem si in pielea castigatorului...toata lumea a sarit la gatul sau cu acuzatii de plagiat...era normal ca cei de la IQADS sa-i ia apararea.
Felicitari tuturor participatilor!
IQADS - la mai multe concursuri!
Bafta
Eu astept in continuare parerea unui membru din juriu. Speram sa ne dea si noua macar o explicatie despre cum si-au exprimat sufragiul. Doar au votat trei zile si trei nopti.