McCann Erickson semneaza o campanie pentru Fundatia "Salvati-va ingerii"

Agentia McCann Erickson semneaza o ampla campanie de comunicare realizata pentru Fundatia "Salvati-va ingerii", care are drept obiectiv strangerea de fonduri pentru construirea unui nou spital pentru copii in incinta spitalului Marie Curie.

Primul eveniment din cadrul acestei campanii a fost concertul "Rock pentru Viata", organizat pe 1 iunie, de Ziua Copilului, in Piata Constitutiei, si la care au participat peste 3000 de oameni.

Campania, organizata prin intermediul Fundatiei "Salvati-va ingerii" si derulata pro bono de McCann Erickson, se desfasoara incepand cu 17 mai si cuprinde trei executii TV (Autobuz, Cafeneaua, Universitate), radio si materiale de promovare a concertului din 1 iunie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related