Campania Vodafone - "Viata cu ceva in plus" vrea sa aduca publicitatea mai aproape de realitate

Buzz cu Andrei Fodolica (Copywriter, McCann Erickson) si Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson)

IQads: Am auzit un spot la radio pentru Vodafone - "Viata cu ceva in plus". Despre ce e vorba in campanie?
Catalin Dobre: Am zis ca, daca viata bate filmul, atunci bate, cu siguranta, si imaginatia noastra. Asa ca a venit momentul sa ducem lucurile mai departe si in ceea ce priveste campaniile noastre cu vedete. Dupa ce am transmis, in direct, nunta de pe munte, pentru a-i inspira pe oameni sa foloseasca Internetul mobil la mai mult decat trimis mailuri cu pisici haioase (nu ca ar fi ceva in neregula cu asta), am zis sa aducem din nou realitatea in campaniile noastre si lansam "Viata cu ceva in plus".
"Viata cu ceva in plus" nu e o serie de spoturi tv, printuri si radio. "Viata cu ceva in plus" e un show cu personaje reale in loc de actori, cu povesti reale in loc de scripturi, care evolueaza odata cu viata vedetelor noastre, a lui Cerebel, a sotiei sale si a micutei pe cale de aparitie. Mediile pe care ruleaza nu mai sunt doar cele conventionale. Mediul principal e ... realitatea. Astfel, evenimentele din tv se impletesc natural cu cele de la radio si se completeaza pe Facebook si pe videoblogul lui.
Daca si Cerebel care cica "romanul n-are noroc" zice ca o sa iasa bine campania, atunci....

IQads: Deci chiar aveti de gand sa lansati un reality show cu CRBL pregatindu-se sa devina tata?
Andrei Fodolica: Da. Un show facut dupa intamplari reale din viata lui. Ca le mai cosmetizam noi putin, asta e normal. Insa la baza totul este real. Pe asta vrem sa si construim. Sa ducem publicitatea mai spre... realitate. Heh, si da, am scris "real" de o suta de ori in fraza precedenta ca sa ramana bine in capul tuturor.

IQads: Am vazut pe blogul viatacucevainplus.ro, pe langa varianta extinsa a primului spot, continut care sa completeze povestea (un filmulet facut cu telefonul mobil de CRBL, o poza cu un desen pe burtica viitoarei mamici). Cine se ocupa de acest continut (filmulete, poze, post-uri)?
Andrei Fodolica: Aaa... filmuletul l-a facut singur CRBL, dar nu cu un telefon mobil, ci cu un handycam.
Pai acolo e un efort compus: el + noi. Ne dam sugestii, ne gandim ce ar fi misto sa apara, insa la baza sta CRBL si cu chestiile "traznite" care ii vin in cap.

IQads: Ce v-a cerut brief-ul si cum ati ajuns la solutia aceasta creativa: o vedeta si o poveste de importanta majora, in locul seriei de spoturi cu mai multe vedete si mai multe povesti amuzante, dar marunte, cu care eram obisnuiti pana acum in campaniile de abonamente Vodafone (trupa Simplu, Marius Moga, Mondenii, Anna Lesko, Ghita Muresan, Dan Balan)?
Andrei Fodolica: Brieful nostru era despre "ceva in plus". Nu am vrut sa derapam foarte departe de vedetele cu care ii obisnuisem pe toti, insa vroiam sa o ducem mai spre real si chestia asta cu CRBL si copilul s-a potrivit excelent.
Pe scurt asa s-a nascut "Viata cu ceva in plus": de ce sa nu ai un serial la care sa te uiti in "pauza publicitara" ?

IQads: Cat timp va dura campania si cate spoturi/episoade va avea?
Andrei Fodolica: Pai am aprobat un sezon (asta ca sa o tinem tot in termeni de seriale si tv). Acum nu stiu. Sper sa mi se sufle din casca daca am omis ceva. Si va avea destule episoade, pentru ca sunt destule plusuri de comunicat. Si la noi, si la el.

IQads: Ce componente mai are campania?
Andrei Fodolica: Pai clasicele TV, Radio, Print, OOH, blogul lui - viata cu ceva in plus, pagina lui de facebook si / sau pagina lui de fani de pe facebook, etc etc. Oricum fiti si voi pe faza, ca nu dam tot din casa asa din prima.

IQads: Pe parcursul campaniei, veti comunica si alte lucruri despre abonamentele Vodafone in afara de faptul ca "au ceva in plus" fiecare?
Andrei Fodolica: Da, vom incerca sa sugeram subliminal asa, ca sunt cele mai bune abonamente din lumea asta, hehe.
Lasand gluma la o parte, da, normal. O sa exemplificam pe larg "plusurile". Le detaliam si le explicam in stilul Eduard Andreianu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Andrei Fodolica
acum 14 ani
http://www.youtube.com/watch?v=bftmVv0JKGY


Branded


Related