Campania Vodafone - "Viata cu ceva in plus" vrea sa aduca publicitatea mai aproape de realitate

Buzz cu Andrei Fodolica (Copywriter, McCann Erickson) si Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson)

IQads: Am auzit un spot la radio pentru Vodafone - "Viata cu ceva in plus". Despre ce e vorba in campanie?
Catalin Dobre: Am zis ca, daca viata bate filmul, atunci bate, cu siguranta, si imaginatia noastra. Asa ca a venit momentul sa ducem lucurile mai departe si in ceea ce priveste campaniile noastre cu vedete. Dupa ce am transmis, in direct, nunta de pe munte, pentru a-i inspira pe oameni sa foloseasca Internetul mobil la mai mult decat trimis mailuri cu pisici haioase (nu ca ar fi ceva in neregula cu asta), am zis sa aducem din nou realitatea in campaniile noastre si lansam "Viata cu ceva in plus".
"Viata cu ceva in plus" nu e o serie de spoturi tv, printuri si radio. "Viata cu ceva in plus" e un show cu personaje reale in loc de actori, cu povesti reale in loc de scripturi, care evolueaza odata cu viata vedetelor noastre, a lui Cerebel, a sotiei sale si a micutei pe cale de aparitie. Mediile pe care ruleaza nu mai sunt doar cele conventionale. Mediul principal e ... realitatea. Astfel, evenimentele din tv se impletesc natural cu cele de la radio si se completeaza pe Facebook si pe videoblogul lui.
Daca si Cerebel care cica "romanul n-are noroc" zice ca o sa iasa bine campania, atunci....

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Andrei Fodolica
acum 14 ani
http://www.youtube.com/watch?v=bftmVv0JKGY


Branded


Related