Incepand cu data de 3 iunie 2010, Blue Idea (compania care detine marcile IQads si SMARK) va avea o noua structura manageriala. Astfel, Costin Radu paraseste functia ocupata in cadrul Blue Idea urmand ca, in continuare, managementul IQads si SMARK sa fie preluat de catre Marius Cristea, fondatorul IQads si director de dezvoltare in cadrul F5, compania de web a trustului Realitatea.Catavencu.
"IQads este si a fost pentru mine un proiect de suflet alaturi de care sunt de aproximativ 7 ani, din care ultimii trei in calitate de Managing Partner. In acest timp, IQads s-a dezvoltat si a ramas cel mai important brand media pe nisa comunicare si advertising din Romania. Alaturi de IQads a aparut SMARK, un proiect promitator in spatele caruia se dezvolta in prezent o serie de initiative adresate comunitatii de marketing. Am avut o colaborare excelenta cu Marius Cristea, cu siguranta cea mai potrivita persoana care poate continua cu succes proiectul pe care l-a creat in 2003. Viitorul meu se leaga in continuare de antreprenoriat in online, urmand sa anunt in scurt timp exact care va fi proiectul pe care il voi incepe", a declarat Costin Radu.
"IQads si SMARK vor continua proiectele incepute in acesti ani. Ii multumesc lui Costin pentru colaborarea avuta pana in prezent si ii urez mult succes in continuare cu noul proiect", a declarat Marius Cristea, fondatorul IQads.
Cu o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads (www.iqads.ro) este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.smark.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania. Incepand din 2004, Blue Idea dezvolta aferent celor doua produse editoriale o serie de proiecte adresate industriei marcom din Romania: ADfel, AdBreak, IQads Kadett, BestAds, AdPlay, SMARK KnowHow, SMARK Research, Cupa Agentiilor la Fotbal, GrandSpoof, Atelierele ADfel, AdJob.