Conform analizei, valoarea totala a piatei locale de media a scazut cu 37% in 2009 atingand un nivel sub cel din 2006.
"Daca anul trecut spuneam ca new media va fi revelatia crizei, acest lucru este confirmat acum de faptul ca publicitatea online a fost cel mai putin afectata de scaderile inregistrate in domeniu. Piata media romaneasca si-a inceput trendul descrescator in octombrie 2008, a atins un palier minimal in 2009 iar 2010 ne va arata unde se afla de fapt adevaratul fund al sacului", a declarat Octav Popescu - Vicepresedinte Initiative.
In 2009, valoarea totala neta a pietei locale de media a scazut cu 37%, atingand un nivel sub cel din 2006. Toata media a simtit impactul crizei economice, dar printul a fost cel mai afectat (-55%), urmat de outdoor (-40%), in timp ce TV-ul a scazut cu 34%, radio-ul cu 28% si internetul cu 19%, dupa cum arata studiul MEDIA FACT BOOK 2010.