In urma unui pitch de comunicare desfasurat in luna ianuarie, agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a castigat contul Auto Club Contact. Dupa recomandarile facute de agentie, clientul a decis sa investeasca intr-un proces de schimbare identitara.
In luna mai, Rusu+Bortun Brand Growers a finalizat procesul de rebranding pentru 9695 (fost Auto Club Contact), primul jucator de pe piata serviciilor de asistenta rutiera & auto care functioneaza dupa modelul cluburilor auto, pe baza de carduri de abonament.
Obiectivul procesului a fost redefinirea unui brand care sa aiba puterea sa popularizeze serviciile de abonamente auto, care, conform viziunii managementului, vor deveni o necesitate ca si abonamentele de telefonie mobila. Rebrandingul a constat in definirea unei noi promisiuni, a unui nou nume si a unei identitati vizuale care sa sustina viziunea brandului.
Noua promisiune, "Apelul de urgenta al masinii tale", reflecta ceea ce compania a devenit in cei 6 ani de existenta, dar si ambitia de a deveni al 4-lea serviciu de urgenta din viata unui om, alaturi de salvare, politie si pompieri.
Numele 9695, sustine si el aceasta ambitie si, asa cum era si firesc pentru un brand de servicii, a fost creat pentru a simplifica viata membrilor in situatii de urgenta auto, cand cauta solutii. Atunci, cel mai important este sa stii numarul de telefon la care sa suni, sa nu mai fie nevoie sa il cauti.
Noul logo, construit pe ideea ca 9695 te pastreaza in miscare rezolvand orice problema auto ai avea, da sens si transforma numele intr-un simbol relevant si puternic. Prin limbajul grafic, echipa de designeri a creat un brand curajos, care nu doar ca diferentiaza memorabil brandul dar si adauga energie si culoare unei categorii terne.
Abonamentele 9695 sunt deja disponibile si primul card prepaid de servicii auto, cardul 9695 Vacanta linistita, va fi lansat in luna iunie si distribuit la chioscurile de ziare si in oficiile postale.
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a castigat pitch-ul de comunicare i-a cuprins pe Marc Bortun - Senior Designer & Creative Partner, Alex Boeangiu - Copywriter, Andra Baltoiu - Strategic Planner si Catalin Rusu - Creative Director & Copywriter.
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul de rebranding a fost compusa din Catalin Rusu - Creative Director & Copywriter, Anca Tazlaoanu - Brand Consultant, Tudor Nastase si Francisc Zinz - Senior Designeri, Anca Uscatescu - DTP&Postpruduction Manager si Luiza Olaru - Production Manager.
Din partea 9695, au fost implicati Horatiu Nicolau - Presedinte & CEO, Alina Nae - Asistent Executiv, Claudia Bica - Director Vanzari si Bogdan Popescu - Director Tehnic.
Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneaza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.
Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette, Old Spice Elvetia), ING Bank, EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, The Parts Group (Italoparts, Logisticon, Car-life), Conadi Real Estate, Romspedition Logistik (Auto1one, Auto1one Broker de Asigurare), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel, Kaliakra - Bulgaria), Technophar.
Printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se afla: Cratima, Autism Romania, 3rdEYE, Brand Relations, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Logisticon, The Parts, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis, Reveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.