Pentru ce proiecte isi pune Hagi imaginea in joc?

Buzz cu Gheorghe Hagi

IQads: Legat de proiectul Academia de fotbal "Gheorghe Hagi", ati mentionat ca fotbalul este un joc de echipa, deci nu poti fi singur, ai nevoie de parteneri. De ce ati ales brandul Pepsi pentru acest parteneriat cu Academia?
Gheorghe Hagi: Pentru ca eu trebuie sa am parteneri seriosi. Si bineinteles, fiind vorba de o companie atat de mare, nu numai in Romania, ci si in lume, le-am aratat proiectul nostru si ei au decis sa ni se alature.

IQads: Ce alti parteneri sau sponsori mai are Academia de fotbal "Gheorghe Hagi"?
Gheorghe Hagi: Mai avem BRD si BMW. Si incercam sa mai cooptam si altii.

IQads: Ambele sunt branduri cu care v-ati asociat personal imaginea in campanii de promovare...
Gheorghe Hagi: Ambele sunt branduri foarte mari. Asta e important. E clar ca noi vrem sa fim printre cei mai buni si de aceea ne alegem parteneri de un anumit nivel.

IQads: Apropo de BRD, cum a fost sa filmati spoturile din Campania "BRD - Oameni mari"?
Gheorghe Hagi: Invat lucruri noi. Tot ce am facut dupa ce m-am lasat de fotbal a insemnat sa invat lucruri noi: sa fac fotografii, sa fiu intr-o companie. Sunt lucruri noi si destul de usoare, pentru ca pe teren a fost greul. Si imi fac placere. Normal ca dureaza foarte mult, dar cand lucrurile sunt bine gandite si avem un program organizat, ne descurcam.

IQads: Si campania "Land of Choice" a fost facuta tot in parteneriat cu BRD-ul?
Gheorghe Hagi: Nu, noua ni s-a propus sa ajutam, fiind vorba de Romania, de turism. Si pentru ca si eu si Ilie si Nadia suntem ambasadori ai Romaniei am zis "hai s-o facem". Si o facem cu drag, chiar daca trebuie sa stam nu stiu cate ore. N-am stat mult sa ma gandesc cand am acceptat pentru ca e vorba de Romania, chiar daca a fost nevoie sa ma scol dimineata la 5 sa ma duc la mare sa alerg pe plaja. Mi se pare logic sa pun umarul ca Romania sa fie descoperita de cei din afara. Am pierdut niste timp, dar merita!

IQads: Dar v-ati si distrat la filmari. Imi aduc aminte din campania "Land of choice" de o greseala foarte amuzanta, balba cu "fish fruits"
Gheorghe Hagi: Da, nu sunt eu cu engleza foarte tare...

IQads: Deci va asumati si riscurile de a fi criticat in tot procesul acesta.
Gheorghe Hagi: Sigur, sunt persoana publica.

IQads: De exemplu Mondenii va ironizeaza destul de mult...
Gheorghe Hagi: Asta e. Eu cand fac lucrurile, le fac de placere. Uneori exista scapari. Nu se poate sa fie totul perfect.

IQads: Pe viitor sunteti deschis sa mai jucati in reclame, in masura in care veti simti ca vi se potrivesc mesajul si valorile pe care reclamele respective le vor transmite?
Gheorghe Hagi: Da, bineinteles. Suntem deschisi: asteptam, vedem si decidem.

IQads: Aveti o reclama preferata in care ati jucat?
Gheorghe Hagi: Au fost multe, am facut multe. Imi plac foarte mult filmarile pe care le facem acum cu Ilie si Nadia cu anii '80, cu perucile, cu fotografiile vechi... campania BRD... a aparut ceva in Libertatea. O sa apara usor-usor.

IQads: Ca o concluzie, ce va propuneti prin proiectul Academia de fotbal "Gheorghe Hagi"?
Gheorghe Hagi: Simplu: sa devina cel mai bun.

IQads: Si ultima intrebare: Gheorghe Hagi este un brand; cum faceti sa mentineti acest brand viu?
Gheorghe Hagi: Sunt eu. Ma comport normal. Lucrurile ies bine atunci cand le faci din placere, nu obligat, nu fortat. Nu am fost niciodata genul de om caruia sa-i placa sa fie impins de la spate. Imi fixez obiectivele in functie de ce imi place.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related