MasterCard Europe prezinta rezultatele pe Romania ale studiului MasterIndex

MasterCard Europe a anuntat primele rezultate pe Romania ale studiului MasterIndex, dedicat pietei cardurilor. Studiul a fost inclus intr-o cercetare de tip omnibus, desfasurata la nivel national, care a analizat obiceiurile legate de utilizarea cardurilor, in randul persoanelor cu varsta de peste 15 ani.

"Studiul pe Romania a relevat faptul ca in aceasta perioada oamenii sunt mai atenti la cheltuielile pe care le fac, iar posesorii de carduri de credit cauta sa fructifice avantajele acestor produse", spune Denisa Mateescu, General Manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "De exemplu, 27% dintre acestia au inceput sa caute mai multe informatii despre produsele financiare, 13% au spus ca isi achita cumparaturile integral in perioada de gratie, 11%, ca au cautat informatii despre programele de loialitate, 10% platesc mai des cu cardul la comercianti, ca sa evite comisionul de retragere de numerar, iar 9% au inceput sa caute un card de credit cu facilitatea de plata in rate fara dobanda."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related