Astazi este ultima zi de inscrieri la workshop-urile Strategii Media 2010, sustinute maine, pe 21 mai, de trei dintre specialistii internationali, invitati ai evenimentului.
Duncan Southgate, Director of Global Innovation in cadrul retelei Millward Brown va sustine workshop-ul cu tema: Media Planning Research, making it work for you. In contextul multitudinii de posibilitati pe care un marketer le are la dispozitie la cumpararea de media, decizia pentru un mediu sau altul a devenit din ce in ce mai dificila.
Adresat profesionistilor aflati in pozitia de a lua decizii sau de a face recomandari cu privire la media, workshop-ul vizeaza obtinerea de raspunsuri la o serie de intrebari esentiale in intelegerea felului in care functioneaza mediile de comunicare: cum decizi care media sunt cele mai potrivite pentru brandul tau? Cum optimizezi in mod creativ felul in care functioneaza in paralel doua medii? Cum monitorizezi eficienta planului tau media? Cum gestionezi din punct de vedere masurare offline vs online? Cum maximizezi cunostintele obtinute din activitatea media pentru asistarea deciziilor ulterioare? [afla mai multe...]