Membrii Asociatiei "Berarii Romaniei" - Bergenbier, Heineken Romania, Romaqua Group, United Romanian Breweries si Ursus Breweries - vorbesc acum cu o singura voce, asumandu-si un profund angajament pentru dezvoltarea culturii berii in urmatorii trei ani. "Romanii iubesc berea este o dovada ca producatorii de bere sunt aici pentru a ramane si pentru a investi in Romania pe termen lung", a declarat Dl. Jan Derck van Karnebeek, Presedintele Asociatiei "Berarii Romaniei".
Campania este fundamentata pe 3 piloni principali, continand: o campanie adresata consumatorilor, prin activitati media dezvoltate pe conceptul ca momentele placute din viata merg bine cu o bere; cel de-al doilea pilon este cel de relatii publice, menit sa dezvolte si sa sublinieze mesajele adresate consumatorilor prin explicarea caracteristicilor produsului bere, iar a treia, foarte importanta pentru berari, consta in programe de responsabilitate sociala ("Realitatea se schimba cand conduci in baut", un program adresat soferilor si "Alcoolul nu te face mare", un proiect pentru adolescentii din Romania).