"Nescafe 3in1 si Nescafe Frappe inving plictiseala", o noua campanie conceputa de McCann Erickson

McCann Erickson continua impreuna cu NESCAFE lupta impotriva plictiselii, cu o campanie promotionala pornita de la o idee simpla si vesela, ce pune accentul pe prietenie. Spotul promotiei realizat de echipa McCann Erickson si NESCAFE se axeaza pe prietenia adevarata, evenimente cotidiene, timpul petrecut cu cei apropiati, distractie, precum si pe oamenii din jur care dau savoare si memorabilitate tuturor clipelor.

Promotia NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe a inceput pe 8 mai si continua pana la 30 iunie 2010. NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe vin in ajutorul tuturor celor care doresc sa scape de plictiseala, iar motivatia lor este una puternica. Intrand in promotie cu cele 3 variante de NESCAFE 3in1 - Original, Mild si Strong - cat si cu NESCAFE Frappe, poti castiga telefoane Nokia X6 la fiecare 3 ore si 1000 euro pe zi, trimitand codul de pe ambalaj.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Victor Dragos Lupascu
acum 14 ani
Pare mai degraba un spot Vodafone cu promotie la Nokia decat o campanie Nescafe...

Cum te ajuta Nescafe sa invingi plictiseala nu am inteles, pana la urma poate Nokia te ajuta, facand UGC online...

M-am mai uitat odata la spot si nu vad decat ca imi arata ce functii misto are telefonul...

Criza asta nu e numai in politica e si prin creierele din advertising...



Branded


Related