ALTEX lanseaza o noua campanie de comunicare cu spoturi TV sub numele generic "Chibzuitu'", realizata de agentia 23 Communication Ideas.
Noua campanie ofera o viziune centrata pe "Cel mai mic pret din Romania!" si este un raspuns la situatia economica dificila care continua sa persiste. Campania va consta atat din spoturi corporate, de 30 de secunde (Aer de tara, Vacanta, Trai pe vatrai, Suporter adevarat, Spalat de rufe, Dovada, Apa de fantana, Animal Planet), dar si din spoturi promotionale tactice pentru fiecare categorie importanta de produse.
Personajul campaniei este un om obisnuit care a gasit solutia la iesirea din criza, satisfacandu-si totusi dorintele - a parasit orasul si economiseste orice: apa, caldura, curent electric, combustibil, alimente. Spiritul sau de persoana chibzuita il insoteste peste tot: se targuieste, se uita la orice pret, calculeaza cele mai bune variante de cheltuieli. Cu toate acestea "Chibzuitu'" are casa plina de produse electronice si electrocasnice pentru ca, evident, s-a bucurat de "cel mai mic pret din Romania" la magazinul Altex.