Studiu TNS: America Latina ofera oportunitati pentru branduri

Un studiu realizat de TNS in randul populatiei din America Latina arata ca brandurile trebuie sa isi adapteze strategiile de pret si de comunicare pentru a avea un impact mai crescut asupra consumatorilor, potrivit WARC.

Intre principalale descoperiri ale studiului se regasesc urmatoarele:

- 30% dintre locuitorii din regiune se considera "foarte fericiti", iar 57% sunt "destul de fericiti", in ciuda climatului economic precar din multe state. Chiar daca jumatate dintre rezidenti sunt considerati saraci, puterea combinata de cumparare depaseste 500 miliarde de dolari.

- Femeile sunt cele care iau majoritatea deciziilor de cumparare. 60% dintre copii cu varste intre 3-9 ani detin proprii bani, fiind consumatori informati de la aceste varste fragede.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related