IQads Kadett, primul program de identificare, selectare si formare a tinerilor cu potential pentru a urma o cariera in industria de marketing si comunicare, anunta extinderea pachetului de beneficii pentru cadetii inclusi in program.
Prior & Books, Publica si Carturesti se alatura Coca-Cola HBC Romania, Club Control si IAA Young Professionals in eforturile de a oferi cadetilor mai multe beneficii menite sa ii ajute sa inteleaga cat mai bine cerintele meseriei pentru care se pregatesc, precum si realitatile pietei locale de munca. Toate aceste noi avantaje de care beneficiaza membrii proiectului sunt ilustrate si in noua campanie de comunicare, care poarta numele Sfaturile IQads Kadett catre tinerii aspiranti din industria de marcomm.
Prior & Books, unul dintre cei mai importanti distribuitori de carte straina din Romania, alaturi de Publica, editura de carte de business, va aduce cadetilor cupoane de reduceri pentru achizitia cartilor de specialitate, precum si un numar de carti gratuite, toate titlurile oferite fiind esentiale pentru formarea profesionala in industria de marketing si comunicare.
Libraria Carturesti devine spatiu de intalnire, training-uri si lecturi colective pentru toti cadetii, unde, in plus, vor avea la dispozitie recomandari de titluri importante de marcomm si discount-uri pentru cartile de specialitate oferite de cei 2 parteneri din zona de publishing.
Pana in acest moment, membrii programului IQads Kadett au avut acces la toate evenimentele importante ale industriei de marcomm, printre care Digital Marketing Forum, PR Forum si Marketing 360 - organizate de Evensys, AdPrint - realizat de Millenium Communications si Marketing Research 2010 - sub umbrela SMARK.
De asemenea, cadetii au putut merge la training-uri cu importanti profesionisti locali si internationali, precum Erich H. Buxbaum, presedinte IAA Europe, Lorand Balint, Global Communications Director in Leo Burnett sau Costin Radu, Managing Director IQads si SMARK.
Din dorinta de a interactiona cu cat mai multi tineri pasionati de aceasta industrie, IQads Kadett a fost sustinatorul celor mai importante evenimente studentesti dedicate tinerilor pasionati de marketing si de comunicare, precum AdRev (ADVICE Students), Congresul National al Studentilor la Comunicare (PRIME Romania), Studentul Anului (VIP Romania) sau Akademics (ASER).
IQads Kadett face parte din seria proiectelor de dezvoltare profesionala pe care Coca-Cola HBC Romania le sprijina in cadrul programului de promovare a brandului de angajator, rezultatele obtinute pana in acest moment in proiect contribuind la primirea, de catre companie, a premiului pentru "Cel mai bun proiect de Resurse Umane al Anului 2009" in cadrul celei de-a doua editii a Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane, organizat de HR Club.
Lansat la finalul anului trecut de catre portalul IQads cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania, IQads Kadett face legatura intre mediul academic si industria de marketing si comunicare, oferind tinerilor sansa de a-si confirma alegerea de cariera si de a se pregati pentru aceste domenii.
Partenerii IQads Kadett sunt Prior & Books, Publica, Carturesti, Club Control, printcenter.ro, IAA Young Professionals. Programul este promovat de Radio Guerrilla, MONEY.ro, REALITATEA.NET, Money Express, Metropotam, Elevate, ZOOM, OOPS, Studentie.ro, 24FUN, Feeder, dar si de asociatiile studentesti AIESEC Bucuresti, ADVICE Students, ASER, BOS Romania, PRIME Romania, PRIME Iasi si VIP Romania.
Cu o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, parte din portofoliul Blue Idea si al companiei F5.