Pentru doua zile, pe 28 si 29 mai, strategia, creativitatea si orgoliile publicitarilor se muta la Cupa Agentiilor la Fotbal Bergenbier, un eveniment IQads, echipat de Puma.
De trei editii, Cupa este locul traditional unde reprezentativele din Liga I a marcomm-ului se lupta la pitch-ul anului pentru titlul de Agentia Anului. Inscrierile in competitie se vor desfasura intre 11 si 24 mai, toate informatiile fiind disponibile pe site-ul www.cupaagentiilor.ro.
Brieful care trebuie rezolvat de fotbalistii amatori ai acestei editii e cat se poate de clar: se cauta o echipa de 9 barbati (din care 6 in teren) cu creativitate aplicata, tehnicitate ridicata si (cel putin) mentalitate de invingator. Cupa se va desfasura si anul acesta in sistem grupe, sferturi, semifinale si finale. Sunt acceptate doar executii finale, fara simulari - Prietenii stiu de ce.
Regulamentul competitiei este disponibil pe site-ul www.cupaagentiilor.ro, alaturi de informatii despre echipele care si-au anuntat pana acum participarea, mesajele transmise de acestea adversarilor si programul detaliat.
Rezumata in cifre, Cupa va arata astfel: 2 arbitri de centru, 3 terenuri de fotbal, 8 grupe, 32 de echipe participante si 63 de meciuri. Evenimentul implica la fiecare editie peste 250 de oameni din marketing si comunicare si peste 1.000 de minute de fotbal jucate. La final, vor fi desemnate cele mai bune 3 agentii si se vor acorda cateva premii speciale, intre care: Goalgetterul competitiei (cunoscut printre participanti si drept Cel mai Effie jucator), Premiul pentru cea mai infocata galerie si Premiul pentru cel mai frumos gol.
La editia din 2008, titlul Agentia Anului a fost obtinut de Papaya, iar pe locurile 2 si 3 s-au clasat, in ordine, ISM Marketing si Metromind. Catalin Tepoy Stan de la MVcom a fost declarat Goalgetterul competitiei, cu 20 de goluri inscrise, iar Bogdan Sonea (McCann Erickson) a fost autorul Celui mai frumos gol (din cele 210 inscrise in total).
Cupa Agentiilor la Fotbal Bergenbier isi propune sa devina un loc traditional de (re)intalnire a oamenilor din breasla, pe un altfel de pitch, fiind un eveniment organizat de un jucator recunoscut al industriei - IQads. Partenerii media ai acestei editii sunt: Radio Guerrilla, 24-FUN.ro, MONEY.ro, REALITATEA.NET si SMARK.
Cu o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, parte din portofoliul Blue Idea si al companiei F5.