Unul dintre exercitiile clasice pe care le primeau, pina nu de mult, studentii de la comunicare si candidatii copywriteri la angajare era sa faca reclama la pufuleti. Exista o convingere larg impartasita ca asa un produs simplu, umil si la indemina le inspira publicitarilor solutii proaspete, neasteptate,... pufoase!
Juniorii de ieri, caliti la testul pufuletilor, au patruns intre timp pe piata de marketing si comunicare comerciala; si au generat probabil o unda energetica favorabila celebrei gustari malaiete, astfel incit... Iata! De citiva ani exsita o campanie in toata legea la pufuleti; si se poate spune ca - da! - a avut parte de spoturile cele mai proaspete si mai imaginative, s-ar putea spune chiar cele mai traznite! De parca un campionat national ar fi selectat, dintre toate raspunsurile teoretice, strinse din toate sertarele, pe cele mai reprezentative pentru genul acesta de exercitii teoretice pe o tema data.
Comentarii
Acum sincer... nu ma intereseaza cate premii a luat campania Gusto Headless... e de doi lei... e dovada ca lumea premiilor de advertising nu mai are legatura cu piata... Nu conosc macar un adolescent care creada ca e cool reclama Headless.... Doar pentru ca ceva e diferit nu inseamna ca e bun, ai inteles? Asa ca scoate vrajeala asta cu orginal, cool din cap... Reclama asta nu a vandut deloc, la fel cum nici Cola Zero cu alea doua limbi nu a vandut nimic.