Marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod isi continua campania de comunicare "Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!", prin lansarea noului spot TV.
"Vine vara, terasele se deschid, oamenii au nevoie sa se racoreasca mai ales dupa o zi plina la serviciu. De aceea Skol prezinta "Seful 2.0", o versiune updatata a povestii de anul trecut. Acum nu mai depui efort carandu-ti in spate seful, ci el - ca o intrupare a stresului de la serviciu- se tine ca scaiul dupa tine, stricandu-ti evident toate momentele placute.
Filmarile au mers bine, pe repede inainte, la Tel Aviv, cu regizorul Asaf Kobrovsky si casa de productie Kadishzon productions. Vremea a fost frumoasa, oamenii prietenosi si actorii buni. La capitolul experiente inedite, am bifat Ziua Comemorarii Victimelor Holocaustului, zi in care sirena a sunat in tot orasul. Timp de doua minute, toti oamenii s-au oprit in loc: masinile s-au oprit in trafic, soferii au iesit si au lasat capul in jos, pastrand tacerea, o vanzatoare a « inghetat » cu o bluza in mana, pietonii s-au oprit fiecare pe unde era. A fost o experienta impresionanta. Filmarea a durat o zi si totul a mers struna, asa ca am plecat cand trebuia (daca nu punem la socoteala faptul ca avionul nostru a fost amanat din cauza vulcanului). Oricum 5 ore au fost nimica toata cand te gandesti ca de a doua zi s-au inchis aeroporturile in toata Europa. Asa ca, la fel ca Indiana Jones, am iesit chiar in ultima secunda, nu ne-am uitat nici palaria si acum ca nu mai avem nicio grija, putem sa ne racorim cu un Skol." a declarat Alina Rosioreanu, copywriter TEMPO Advertising