Nicola Porter Novelli a dezvoltat, pentru OTP Bank Romania, campania de responsabilitate sociala "Dreptul de a Citi"

Nicola Porter Novelli, agentia de relatii publice parte a thegroup, a dezvoltat programul national de responsabilitate sociala al OTP Bank Romania, "Dreptul de a Citi", si implementeaza campania care se va desfasura pe tot parcursul anului 2010. Aceasta are ca principal obiectiv dotarea scolilor defavorizate din mediul rural cu carti noi si mobilier adecvat.

Agentia a conceput programul in doua directii strategice: pe de-o parte, actiunile directe de donare, impreuna cu partenerii selectati, dar si call-to-action catre publicul simpatizant cauzei promovate de programul de responsabilitate sociala. Astfel, in toate sucursalele bancii si in Librariile Humanitas din tara, s-au amenajat puncte de colectare a cartilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related