Graffiti BBDO semneaza cea mai noua campanie Orbit Professional, guma de mestecat cu microgranule de la Wrigley.
Cu executii pentru principalele medii: TV, outdoor (I, II, III) si print, campania va fi exportata si in tarile din regiune: Bulgaria, Albania, Macedonia si Kosovo.
Propunand un concept creativ nou pentru aceasta categorie - o poveste Western - campania raspunde intr-un mod original intrebarilor legate de rolul si beneficiile gumei de mestecat Orbit Professional cu microgranule.
Spotul campaniei dezvolta ideea si o duce intr-o zona surprinzatoare ca abordare, recreand o poveste Western cu baieti rai si eroi pistolari in slujba igienei orale perfecte. "Simti cat de bine iti curata dintii cerea fix o metafora. Asa ca am mers prin Vestul Salbatic, am gasit doi serifi care sa joace rolul gumei cu microgranule, cativa ticalosi mizerabili, un oras curat, frumos ca o dantura perfecta si cai de vis. I-am strans in platou si i-am lasat sa se joace de-a curatii/necuratii pana a zis regizorul stop (Daniel Harder stie Western mai bine ca oricare alt neamt, deci i-am dat cu incredere fraiele carutei). S-a lasat cu geamuri sparte, ticalosi in genunchi implorand pentru viata lor prin fan si aroma de praf uscat si aroma dulce de Tare! Am facut-o si pe asta.", povesteste Dan Stanescu, Senior Copywriter la Graffiti BBDO, despre conceptul creativ al spotului TV.