Buzz cu Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson) si Dinu Panescu (Group Creative Director, McCann Erickson)
IQads: Vodafone anunta acoperirea nationala pentru internetul mobil (pentru 90% din populatia Romaniei, la viteze de pana la 21,6 Mbps) printr-un spot de aproape 3 minute, difuzat in prime time pe PRO Tv si Antena1. A fost nevoie de munca de convingere din partea voastra sau a vrut clientul de la bun inceput sa faca o lansare de amploare si sa difuzeze spotul integral la tv? A contat si faptul ca regizorul era Cristian Mungiu in luarea acestei decizii?
Dinu Panescu: Inca de la momentul brief-ului Vodafone a subliniat ca isi doreste o lansare foarte vizibila. Dar inca nu stiam cum anume se va transpune in fapte intentia asta.
Trebuie spus ca modul in care lucram cu Vodafone este mult mai strans si mai informal decat s-ar astepta cineva din afara. E multa incredere la mijloc si din cand in cand nu ne temem sa lasam unele decizii pe mai tarziu, in functie de cum evolueaza lucrurile. In cazul lansarii acesteia am stiut de la inceput ca filmuletul va depasi orice format conventional de la TV, dar nu stiam exact cate secunde va avea. Am avut pregatite in permanenta optiuni de media pentru 3 variante de edit si in final am ales-o pe cea care servea cel mai bine povestii noastre. E bine sa ai mereu niste flexibilitate pusa deoparte. Si apropo de schimbari din mers, in ultima clipa am mai taiat vreo 20 de secunde din film pentru ca am realizat ca povestea traia bine-mersi si fara ele. Deci out.
Da, a fost si recomandarea lui Cristian Mungiu sa difuzam filmul integral, cel putin pentru partea de inceput a campaniei. Evident, recomandarea lui a contat foarte mult.
Comentarii