Graffiti BBDO semneaza noua platforma de comunicare pentru brandul Lay's

Graffiti BBDO semneaza noua platforma de comunicare pentru brandul Lay's de la Star Foods.

Denumita sugestiv: "Inghite doar adevarul" noua platforma de comunicare pentru chipsurile Lay's isi propune sa construiasca o imagine bine definita a brandului in mintea consumatorului. Pornind de la esenta produsului - cartofi adevarati - Lay's merge mai departe si te ajuta sa descoperi adevarul din jurul tau. Noua platforma de comunicare vorbeste despre ceea ce inseamna brandul Lay's - numai experiente adevarate - intrand in lumea tinerilor si in situatii cu care acestia se confrunta frecvent.

"Noua platforma de comunicare pentru brandul Lay's este rezultatul unui demers strategic fundamentat pe intelegerea pietei, a consumatorilor si a beneficiilor aduse de chipsurile din cartofi Lay's. A venit momentul ca Lay's sa scoata la iveala atat adevarurile legate de produsele noastre (cartofi 100% naturali, preparati cu ulei de floarea soarelui 100%, pentru un gust adevarat si 70% mai putine grasimi saturate), cat si adevarurile din viata reala a tinerilor nostri consumatori: prin ce experiente trec zilnic, cum gandesc si ce emotii traiesc, cum glumesc si cum privesc viitorul. De aceea, Lay's va fi brandul care, indiferent de mediul de comunicare folosit, ii va indemna pe romani sa inghita doar adevarul", declara Marius Dumitrascu, Marketing Manager Lay's.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related