PRIME Romania anunta desfasurarea in perioada 13-14 mai 2010, la Facultatea de Drept (Universitatea Bucuresti), a celei de-a doua editii a targului PR&Ad Fair - singurul targ de joburi si internshipuri din Romania specializat in domeniul relatiilor publice si al publicitatii.
PR&Ad Fair este un eveniment care porneste de la premisa de a oferi tinerilor pasionati de relatii publice si publicitate sansa de a fi incadrati pe o piata a muncii direct specializata. Targul ofera studentilor contextul de interactiune cu agentii importante de PR si Advertising din Romania si de a-si alege un job, o colaborare sau un internship in acest domeniu. De cealalta parte, agentiile participante beneficiaza de posibilitatea de a crea o baza de date proprie cu tinerii pasionati de domeniu, dar si de a analiza prin contact direct potentialul viitorilor absolventi ai facultatilor de profil.
Evenimentul se va desfasura sub sub forma unui targ, incluzand conferinte si workshopuri, dupa structura primei editii. Astfel, participantii vor putea vizita standurile agentiilor invitate in fiecare din cele doua zile ale evenimentului, pe 13 mai intre orele 12:00 si 20:00, iar pe 14 mai intre 10:00 si 20:00. Cei interesati de conferinte si / sau workshopuri isi vor putea procura biletele facand rezervare pe [email protected] pana pe 10 mai.
Conferintele si workshopurile PR&Ad Fair 2010 vor fi structurate in doua parti- prima zi, in intervalul orar 14:00-16:00, va fi dedicata discutiilor despre PR (Let's be FAIR! about PR). Intr-o prima etapa, de la 13.00 la 15.00 va avea loc conferinta "Locul meu pe piata muncii", avand-o ca invitat pe Claudia Cochina (Manager proiect "Locul meu pe piata muncii"). Apoi, de la ora 15:30, va fi abordat subiectul "Social networking=job?", cu Rares Petrisor (Presedinte ARRP) in rol de moderator, iar invitatii vor fi Bogdan Th. Olteanu (director divizia PR Millenium Communication), Bobby Voicu (blogger), Justin Kadima (General Manager Republika Interactive). Ulterior, incepand cu ora 17:30, Adrian Chira (Personal Branding and Online Identity Strategist) va sustine workshopul "Getting a better you: Personal development".
Ce-a de-a doua zi a conferintelor va fi dedicata advertisingului (Let's be FAIR! about advertising) incepand cu ora 14:00. Conferinta va trata subiectul "Portofolio=job?", avandu-l drept moderator pe Bogdan Tomoioaga (PR Manager Graffiti PR), cu urmatorii invitati: Cristian Munteanu (Creative Director TBWA/Central Eastern Europe), Andreea Florea (Brand Consultant BrandTailors), Monica Tanasoiu (Client Service Director, Mercury360), Zoran Vuxanovici (Head of Interactive Wunderman/Partnership Romania). Pentru programul de workshop al celei de-a doua zi, desfasurat intre 17:00 si 19:00, tema abordata va fi "Getting a better you: How to win a pitch", sustinut de Adrian Alexandrescu (managing director&partner la Interactions).
Organizatorii au pregatit pentru participanti o serie de concursuri cu premii din cele mai variate, dintre care mentionam 20 de carduri oferite de Blogway si un weekend pentru doua persoane la Pensiunea Donna Byanca din Slanic Moldova. Printre agentiile participante cu oferte de joburi si internshipuri in cadrul acestei editii se numara: Brandstalk, TBWA/MERLIN, Graffiti PR, Saatchi&Saatchi, Millenium Communications, REPUBLIKA INTERACTIVE, Mercury360, Image Factory, Clock Advertising, AMI Communications, Mobile PR, 2activePR, Grayling, Plus Media, CIVITAS Global Ketchum, BrandTailors, Agentia de Vise, ICON Advertising.
PR&ad Fair, editia 2010, este sustinut de partenerii oficiali: Proiectul Locul meu pe piata muncii, Expoevolution, Pensiunea Donna Byanca, Universitatea Bucuresti, Editura Tritonic si Blogway.
Alaturi de acestia, au fost implicati partenerii media: apropo.ro, Sapteseri, Studlife, RFI Romania, Radio Medeea, 9am, ApPRentice, Campusnews, WebPR, Calendarevenimente, Refresh.ro, Evenimente studentesti, Hipo, IQads Kadett, Videomax, Weblog, Comunicatedepresa, Comunicatii-mobile, Lume buna, Metropotam, Start UB, Studentie.ro, Jurnalul National.
PR&Ad Fair (www.befair.ro) este un eveniment marca PRIME Romania, singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania, si se doreste a fi un canal de comunicare eficient intre studenti, tineri pasionati de domeniu si agentiile de relatii publice si de publicitate.
PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studeti si profesionistii din acest domeniu.
Asociatia studenteasca PRIME Romania este parte din asociatia europeana PRIME Europe. PRIME Europe se bucura, in prezent, de colaborarea a 600 membri din 16 tari si 8 tari candidate. PRIME Romania are sediul principal in Bucuresti, iar recent si-a dezvoltat 3 filiale in: Timisoara, Iasi si Cluj.
Organizatia PRIME Europe, asociatia europeana a studentilor la relatii publice si comunicare, este compusa din 16 filiale: Austria, Belgia, Estonia, Finlanda, Germania, Italia, Letonia, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Slovenia, Suedia si Ungaria.