Concursul "IAA YP te trimite la Moscova" organizat de IAA Young Professionals Romania cu sprijinul IAA Romania a ajuns la final si si-a desemnat castigatorul.
Anca Ghinea, Copywriter la PROSPERO, licentiata in Drept si absolventa a 2 cursuri de master:"Comunicare si Relatii Publice" la SNSPA si "Publicitate" in cadrul Universitatii din Bucuresti, a impresionat juriul atat prin eseul cu tema "Cum poate industria de MarComm sa salveze lumea avand in vedere provocarile cu care se confrunta in prezent?", cat si prin prezenta de spirit la interviul final.
"Inca de la inceput, competitia "IAA YP te trimite la Moscova" a fost pentru mine o adevarata misiune. La nivel ideatic, am preluat rolul unui agent secret MarComm care prin gadget-uri diverse trebuie sa salveze lumea. Pot spune ca am creat un eseu tip "trailer" ca atitudine, ca emotie, care se inscrie tematic in linia marilor schimbari din industrie. Primesc vestea castigarii acestei competitii cu foarte multa bucurie, dar si responsabilitate, participarea la Congresul Mondial IAA fiind o oportunitate extraordinara, un motiv special de a fi in conexiune cu OAMENI MARI si IDEI MARI.Cu siguranta ma voi intoarce de la Moscova cu un plus de informatii, de noutati care vor isi vor pune amprenta pozitiv asupra activitatii mele.", a declarat Anca Ghinea.
Etapele de selectie au constat in: scrierea eseului pe tema "Cum poate industria de MarComm sa salveze lumea avand in vedere provocarile cu care se confrunta in prezent?" si interviul cu juriul competitiei.
Castigatorul locului II, Mihai Preotu, are asigurata intrarea libera la un eveniment organizat de IAA Romania in 2010, iar castigatoarea locului III, Nicoleta Ivascu, va primi carti de marketing oferite de biblioteca Scolii IAA Romania in valoare de 100 euro.
Competitia"IAA YP te trimite la Moscova!", s-a desfasurat in perioada 1-20 Aprilie si s-a adresat tuturor tinerilor care studiaza sau lucreaza in MarComm si care au varsta maxima de 30 de ani.
"Dupa indelungi cautari, am gasit agentul care sa ne aduca informatia intreaga de la Moscova! Procesul de selectie a fost dificil, pentru ca am primit multe eseuri foarte interesante, ceea ce ne-a demonstrat din nou ca tinerii profesionisti sunt extrem de talentati si bine pregatiti. Le multumim tuturor celor care s-au inscris si le promitem ca vom face si mai multe proiecte interesante pentru ei. Pana atunci insa, asteptam informatiile de la Moscova, pe care agentul nostru le va impartasi cu toti tinerii interesati la intoarcere. ", a declarat Nicoleta Deliu, Presedinte IAA YP.
Competitia a fost organizata de IAA Young Professionals cu sprijinul cu IAA Romania si a fost sponzorizata de www.studentbank.ro - Raiffeisen Bank Romania.
Evenimentul a fost sustinut de IQads Kadett, alaturi de partenerii media ai evenimentului: Wall-Street.ro, Studentie.ro, Stud-Life.ro si Online-Student.ro.
Boardul IAA YP impreuna cu juriul competitiei multumeste tuturor participantilor la concursul "IAA YP te trimite la Moscova!"pentru implicare si seriozitate.
International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.
La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscuta ca fiind cea mai activa si creativa filiala din lume si a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenta in intreaga activitate.
IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sub 30 de ani sau studenti in ani terminali, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si comunicarii.