Ce-i da gust unui spot la cafea?

Cat de greu se scrie un copy pentru Nescafe?
Sa scrii un copy pentru un brand de cafea e la fel de greu ca sa scrii unul pentru un brand de apa, suruburi sau incaltaminte. Adica n-ar trebui sa fie greu, daca ai o idee. O idee bazata pe un insight puternic. Si din idee vine diferentierea.

Copy-urile sau tone of voice-ul sunt doar unelte care deservesc un singur scop: Ideea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Mihai Coliban
acum 14 ani
sau aceste cateva banalitati penibile sunt multcautatul secret al unui maret spot pentru nescafe?

cred ca dl. Pillat si-a ratat momentul de glorie...

Florin Valentin
acum 14 ani
Asta-i tot? Asta-i articol? Cum asa?


Branded


Related