Cum se scrie un copy cu alintaroma

Cat de greu se scrie un copy pentru Jacobs?
Cele mai importante parti ale unei campanii sunt opere colective; cu exceptia compunerii unui text, partea de elaborare nu este un exercitiu solitar. Publicitatea este tot mai lipsita de o paternitate evidenta. La el pot sa contribuie pe rand, portarul, un condamnat la moarte, susurul apei de izvor, frumusetea evidenta a vecinei tale, your better half, client-service-ul...

Cat priveste cea de-a doua intrebare - Ce tone of voice alegi pentru a te diferentia? - pentru ca Jacobs Kronung are deja nu doar o voce, ci si propriul vocabular si normele lui stilistice - eu nu mai trebuie sa aleg decat tonul.

Punand cap la cap cele doua parti ale intrebarii, pot sa raspund acum: sa scrii un copy este destul de usor, desigur.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Florin Florian
acum 14 ani
Eu vreau sa stiu cine a scremut sloganul ala cu "Indrazneste sa fii memorabila"... Ala copy....cred ca e plin de diplome....


Branded


Related