Doraly Expo Market a lansat prima campanie TV de promovare a celui mai mare parc comercial en-gros din Romania, care se desfasoara in perioada 28 aprilie - 14 mai 2010, pe TVR1 si Realitatea TV.
Conceptul creativ poarta semnatura Brands&Bears, iar componenta de media (strategie, media planning, media buying) este gestionata de catre RGZ Image Communication.
Campania TV este parte integranta a strategiei de comunicare lansate in luna martie a acestui an, odata cu noul site www.doraly.eu.
In aceasta prima campanie TV, Doraly Expo Market si-a dorit sa dezvolte un concept atragator care sa comunice cu mult umor avantajele si serviciile oferite clientilor si cumparatorilor. Spotul este structurat in jurul mesajul cheie "Numai la Doraly Expo Market ai parte de surprize placute en-gros". La aceasta concluzie ajunge si tanarul intreprinzator - interpretat de Dan Preda, dupa ce a incercat sa se aprovizioneze dintr-un "angrou" oarecare. Acest lucru insa il deranjeaza pe vanzatorul interpretat cu multa inspiratie si comica mobilitate de Mihai Balan, care, vizibil enervat, isi ameninta clientul cu miscari de kata.
Comentarii