SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing, anunta cel de-al treilea eveniment din seria SMARK KnowHow: Strategii Media 2010, cel mai important eveniment al anului dedicat eficientei in dezvoltarea strategiilor media.
Evenimentul va avea loc pe 20 si 21 mai la Rin Grand Hotel si va avea ca obiectiv identificarea de idei si solutii care sa duca la gestionarea eficienta a comunicarii de brand in contextul modificarilor majore din peisajul media local, al schimbarilor in comportamentul de consum sub influenta mediilor digitale si a presiunii tot mai crescute pe bugetele de media. Conferinta din data de 20 mai va aduce in dezbatere cateva din cele mai actuale subiecte pentru cei care activeaza in industria de media, fie ca lucreaza in agentii de publicitate sau de media, fie ca se afla de partea clientului: masurare si eficienta in media, targetarea eficienta, ce functioneaza si ce nu in media planning-ul online si ce inseamna reinventarea strategiilor media din perspectiva contextului actual.
Urmand exemplul primelor doua editii ale SMARK KnowHow, cea dedicata promotiilor (Promotiile acum. Ce functioneaza si ce nu?) si cea dedicata cercetarii de marketing ("Marketing Research 2010"), Strategii Media 2010 propune o abordare axata pe continut relevant oferit de profesionisti importanti din domeniu, atat din plan local, cat si international.
Astfel, evenimentul are intre invitati specialisti internationali de valoare aflati pentru prima data in Romania:
Duncan Southgate, Global Innovation Director - Millward Brown, cu peste 16 ani de experienta in dezvoltarea de tehnici inovative de research si online research in cadrul Millward Brown. Duncan va participa in cadrul ambelor zile ale evenimentului dezvoltand in detaliu subiectul masurarii eficientei media pentru marketeri, in contextul utilizarii unui mix cat mai complex de canale.
Neil Perkin, digital evangelist si fondator - Only Dead Fish, unul dintre cele mai sonore nume intre consultantii digital media din Marea Britanie. Avand peste 20 de ani de experienta in domeniu si numeroase premii din industria de media britanica, Neil va vorbi despre poate cel mai fierbinte subiect aflat astazi in brief-urile adresate agentiior de publicitate: cum pot fi brandurile active in mod relevant in social media? In acest sens, Neil va discuta pe larg despre cum trebuie abordate comunitatile online din perspectiva constructiei de brand.
Heather LeFevre, Senior International Planner Tribal - DDB Amsterdam, un planner cu o experienta de peste 10 ani in dezvoltarea unor branduri globale, de la Burger King pana la GEICO si a unor campanii de succes pentru agentii de top precum Crispin Porter + Bogusky, BBDO Houston sau Tribal DDB Amsterdam. In prima zi a evenimentului, Heather va aduce in discutie exemple de branduri care au inlocuit cumpararea de media prin initiative ce au presupus crerea de entertainment si continut valoros. In cea de-a doua zi, Heather va sustine un workshop dedicat procesului de planificare strategica, privita din perspectiva experientei acumulata in agentiile in care a lucrat.
Lista vorbitorilor este intregita de profesionistii romani care vor prezenta perspectiva locala a industriei de media.
Inscrierea la eveniment se poate face la adresa http://events.smark.ro unde cei interesati pot afla mai multe detalii despre vorbitori si subiectele abordate.
Cei care achizitioneaza bilete pana la data de 7 mai vor beneficia de un discount de 20%.